מינויים

חוזר לענף הקמעונאות: יקי ודמני מונה ליו"ר שופרסל

ודמני יחליף את מאוריסיו ביאור ששימש כיו"ר במשך יותר משנתיים, וייכנס לתפקיד לאחר פרסום הדוחות הכספיים של הרבעון השלישי. בעבר כיהן כמנכ"ל של קופיקס, אפריקה ישראל ואלקטרה
מערכת ice | 
יקי ודמני (צילום פייסבוק/יקי ודמני)
דירקטוריון שופרסל החליט לאמץ את המלצות ועדת האיתור ויאשר את מינויו של יקי ודמני ליו"ר החברה. ודמני יחליף את מאוריסיו ביאור ששימש כיו"ר במשך יותר משנתיים, וייכנס לתפקיד לאחר פרסום הדוחות הכספיים של הרבעון השלישי. בנוסף, ועדת האיתור של שופרסל החליטה למנות את יואב שלוש, ששימש כמנכ"ל סאייטקס, לדירקטור. 
ודמני גבר על יו"ר חברת החשמל יפתח רון-טל, על יו"ר איקאה רון הדסי ועל היו"ר המכהן ביאור, שנבחר לתפקידו מטעם דסק"ש מקבוצת אדוארדו איי.די.בי, שמכרה את מניותיה בשופרסל. אלו הם חילופי יו"ר ראשונים מאז ההיפרדות של שופרסל מהקבוצה, לפני מספר חודשים.
לודמני ניסיון עשיר בתחום הקמעונאות – בתפקידו האחרון הוא שימש כמנכ"ל קופיקס. עוד לפני כן כיהן כמנכ"ל אפריקה ישראל ב-2017-2016, כמנכ"ל אלקטרה ב2014-2007, וכן כמנכ"ל רשת ACE ומנכ"ל טמפו. בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות התמודד ודמני על ראשות העיר רעננה, אך לא נבחר ושימש כחבר מועצה ומשנה לראש העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה