מינויים

עופר פוליבודה ינהל את הפעילות המסחרית של EX.CO בשווקים נרחבים באירופה

עופר פוליבודה ישמש כמנהל השותפויות והפיתוח העסקי של פלטפורמת התוכן EX.CO בישראל ובשווקים נוספים ב  EMEA

יהודה לוינגר | 
עופר פוליבודה (צילום EXCO)
מינוי חדש ב-EX.CO (פלייבאז לשעבר). עופר פוליבודה מנהל את תחום המכירות, פיתוח עסקי, שותפויות וניהול לקוח עבור מותגים מובילים, אתרי תוכן ומשרדי פרסום בישראל כבר למעלה משנה, וכעת מרחיב את תפקידו לשווקים נוספים, ביניהם גרמניה, צרפת, איטליה ואיחוד האמירויות.
פוליבודה מגיע עם ניסיון של כעשור במכירות וניהול צוותי מכירות בארץ ובחו״ל, כולל בחברות טכנולוגיה מובילות בישראל (Gett, Mobileye ועוד). במסגרת תפקידו ב-EX.CO מוביל פוליבודה צוות פיתוח עסקי, ניהול לקוח וקריאייטיב, ופועל להטמעת כלי התוכן של החברה בקרב לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים, תוך פריצה לשווקים חדשים ורלוונטיים. 
EX.CO היא חברת טכנולוגיית התוכן המובילה בעולם המאפשרת לחברות להתאים את התוכן בנכסים הדיגיטליים שלהן, לעולם החדש. הכלים של EX.CO משמשים ליצירת תוכן אינטרקטיבי וחדשני שמוביל למעורבות גולשים, להגדלה משמעותית של אחוזי המרה ולהפקת דאטה ותובנות למטרות שיווקיות. על לקוחות החברה נמנים מותגי ענק כמו נטפליקס, לגו, טבע, יוניברסל, Abbott וחברות מדיה גדולות כמו CBS, Vice, Bauer Media. לחברה משרדים במספר ערים בעולם, ביניהן תל אביב, לונדון וניו יורק.
שחר אורן, סמנכ"לית השיווק של :EX.CO "עופר פוליבודה והצוות בהובלתו הביאו הצלחות רבות ל-EX.CO בשנה המאתגרת האחרונה, ואנחנו נרגשים מההזדמנויות והשותפויות המשמעותיות שהם מייצרים ועוד ייצרו בישראל ומחוצה לה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה