יח"צ

עכשיו זה רשמי: אסתר סילם אלוש נבחרה לדוברת המועצה האזורית שומרון

אלוש, שהקימה את מחלקת הדוברות והיח"צ ב'פרסומי ישראל', מחליפה את יוסי דגן, שקבע נוהל תביעות נגד עיתונאים שפרסומיהם פגעו לכאורה במתנחלים
הדוברת החדשה של המועצה האזורית שומרון, אסתר סילם אלוש (יח"צ) (צילום יח"צ)
המועצה האזורית שומרון בחרה באסתר סילם אלוש כדוברת המועצה, והיא מחליפה באופן רשמי את יוסי דגן, ששימש עד לפני חצי שנה כיועץ ראש המועצה ומנהל היחידה האסטרטגית, ומאז עזיבתו כמ\"מ וסגן ראש המועצה האזורית שומרון.
סילם אלוש הקימה את מחלקת הדוברות ויחסי הציבור במשרד הפרסום הירושלמי \'פרסומי ישראל\', וניהלה אותו במשך כמעט 6 שנים. היא גם ניהלה את מערכי הדוברות וחסי הציבור של מוסדות גדולים וגופי ממשלה, בין השאר את הקמפיין התקשורתי סביב משכן אהוד ביישוב איתמר - שהוביל בסופו של דבר להקמת בית המדרש ביישוב לזכר בני משפחת פוגל בתוך שנה בלבד.
במועצה טוענים כי תפקיד דוברת המועצה האזורית שומרון נחשב לתפקיד בעל רגישות גבוהה שכולל פעילות רבה מול כלי תקשורת בנושאים מדיניים, פוליטיים, צבאיים ואחרים.
בשנים אף הכניס דגן נוהל של הגשת תביעות נגד עיתונאים בעקבות הוצאת דיבה לכאורה. אחד המקרים היה עם נרי לבנה מ\'הארץ\' , שבית המשפט פסק כי תשלם 225 אלף שקל פיצויים לתושבי איתמר ותפרסם התנצלות. \"ישנם גורמים בשמאל, בשמאל הקיצוני ובתקשורת שמרגישים כנראה שהכול מותר להם\", אמר בזמנו דגן לאייס. \"במשך שנים הכפישו פוליטיקאים ועיתונאים את מאות אלפי המתיישבים ביהודה ושומרון והעלילו עליהם עלילות דרך קבע. לא נשתוק יותר. כל הסתה תיענה בתלונה, כל הכפשה תיענה בתביעה.עידן המתנחל הפראייר תם\".
דגן אמר בעקבות מינויה של סילם אלוש כי \"דוברות השומרון היא משימה לאומית ייחודית, מלאת אתגר ציוני ומרתקת מקצועית. דובר המועצה האזורית שומרון עומד בחזית ההסברה הציונית במדינת ישראל. אלוש היא אשת מקצוע מהשורה הראשונה, אני בטוח שהיא תיקח את ההתיישבות בשומרון להצלחות גדולות ולגבהים חדשים\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתנחלים הביתה (ל"ת)
    רני 07/2013/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור