יח"צ

בעקבות חוק הריכוזיות: אייל עופר עובר מרני רהב לזמיר דחב"ש

חוק הריכוזיות שהפריד בין הנכסים הפיננסיים והריאליים במשפחת עופר הותיר את אייל עופר עם מזרחי טפחות וגם הוביל אותו לפרידה מרני רהב, שימשיך לטפל בליאורה עופר
משה בנימין |  1
זמיר דחבש (צילום יחסי ציבור)
לאחר 15 שנה שבהן טיפל משרדו של רני רהב ביחסי הציבור של פועלו של איל ההון אייל עופר, לצד בת דודו ליאורה עופר, תיק יחסי הציבור של אייל עופר עבר למשרד שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן - כך נודע לאייס. תיק יחסי הציבור של ליאורה עופר ימשיך להיות מטופל במשרדו של רהב. 
העברת ניהול יחסי הציבור מרהב לדחב"ש הוא פועל יוצא של הפרדת הנכסים הריאלים והפיננסיים שבידי ליאורה ואייל עופר כמתחייב על פי חוק הריכוזיות שנחקק ב-2013 ונכנס לתוקפו ב-2019. במסגרת ההסכם בין ליאורה לאייל, היא תחזיק בחברת הנדל"ן מליסרון יחד עם אחיה דורון עופר לאחר שרכשו את המניות מאייל עופר תמורת 1.4 מיליארד שקל. במקביל אייל יחזיק בבנק מזרחי טפחות לאחר שרכש את המניות מידי ליאורה ודורון שבכ-1.6 מיליארד שקל.  
לאחרונה תרם אייל עופר 5 מיליון דולר לשיפוץ ביתן הלנה רובינשטיין לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב. שלום תל אביב יתקשר את פעילותו של אייל עופר ומשפחתו בתחומי הפילנתרופיה, השקעות חדשות בתחומי ההייטק הישראלי וניהול משברים במידת הצורך. במקביל לשלום תל אביב עופר נעזר גם במשרד יחסי ציבור לונדוני שמלווה את פעילותו הגלובלית.   
ממשרדי היח"צ שלום תל אביב וממשרדו של רני רהב לא התקבלה תדובה לידיעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוציאים ידיעה, מעדכנים מראש שזה לקוח משבאי
    קומוניקט מביך 04/2019/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואז כותבים שלא (נ)תקבלה תגובה
    סגור