יח"צ

עוד בטרם פורסם המכרז: 150 קו"ח לתפקיד דובר עיריית ת"א

גידי שמרלינג החליט לעזוב את המשרה הנחשקת לטובת מינוי מאתגר בשוק הפרטי. מועמד בולט לתפקיד הדובר הוא איתן שוורץ, אולם גורמים טוענים כי הוא מסרב להתמודד
אלכסנדר כץ |  6
איתן שוורץ וראש עיריית תל אביב רון חולדאי (צילום גיא יחיאלי)
משרת דובר עיריית תל אביב מעוררת עניין רב, לאחר שנודע כי הדובר הנוכחי גידי שמרלינג פורש מתפקידו. לאייס נודע כי עוד בטרם פורסם המכרז הרשמי לתפקיד, לעיריית הגיעו כבר יותר מ-150 קורות חיים של מועמדים..
אחד המועמדים המובילים לתפקיד דובר העירייה היה איתן שוורץ, שמשמש כמנכ"ל מנהלת החברה העירונית 'עיר עולם ותיירות'. בעירייה היו מאד רוצים לראות אותו בתפקיד, למרות שבפועל משרת הדובר מחייבת הליך מכרזי. ובכלל – הנטייה היא למנות מישהו מתוך העירייה שמכיר את העיר ואת המנגנון העירוני. ואולם, גורמים טוענים כי שוורץ החליט לא להתמודד לתפקיד וכי אינו מעוניין להיות דובר העירייה.
שמרלינג שימש ב-8 השנים האחרונות כראש מינהל תקשורת ושיווק בעיריית תל אביב, ולמעשה היה דובר העירייה. הוא יתמנה לסמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן אאורה ישראל. רשמית שמרלינג יעזוב את התפקיד בחודש נובמבר, לאחר שנה עמוסה באירועים - כשהשיא היו כמובן אירועי האירוויזיון שהתקיימו בעיר בחודש מאי.
בעבר היה שמרלינג עיתונאי במקומון כל העיר בירושלים ובעיתון מעריב, לפני שחצה את הקווים, ומונה לדובר עיריית ירושלים בתקופת כהונתו של ראש העירייה אורי לופוליאנסקי. ב-2009 חבר אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ושימש כדוברו. בהמשך כיהן במשך חצי שנה כראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה, ועזב אותו בקיץ 2011 לאחר שהתמודד במכרז לדובר עיריית תל אביב, במקומו של הלל פרטוק, שעזב את התפקיד מספר חודשים לפני כן.
איתן שוורץ סירב להגיב והפנה לדובר העירייה. מעיריית תל אביב נמסר: "המכרז לתפקיד דובר/ת עיריית תל אביב-יפו ייצא בימים הקרובים וכל מועמד עומד בקריטריונים יוכל להגיש את מועמדותו".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוד קומבינה ומניפולציה בגרוש של שוורץ בדרך לתפקיד
    בהההה 10/2019/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קומבינטור בחצי שקל
    סגור
  • 3.
    יאללה ליבי טישלר! (ל"ת)
    מישהו 10/2019/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    בחיית איתן - ככה לא עושים את זה. תגיש כמו כולם - מביך (ל"ת)
    אורן 10/2019/15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • מביך? ככה מתנהלים מרבית המכרזים העירוניים בת"א-יפו. (ל"ת)
    שייה 11/2019/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ברור שאיתן מסרב. הדובר אשכרה נדרש לעבוד
    חחחחחחחחחחחח 10/2019/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כאילו מישהו יודע מה שוורץ עושה באמת חוץ ממינגלינג ואירועי קוקטייל?
    סגור
  • אני מניח שהשאלה נובעת מבורות ולא מרוע לב...אז ככה.
    ש.כ 10/2019/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על קצה המזלג...איתן משמש ככמנכ"ל מנהלת החברה העירונית 'עיר עולם ותיירות'. מה זה אומר ? צא לרחובות ביום ובלילה ואולי תבין.בדוק את האירועים הבינלאומיים בעיר ואם ישאר לך זמן גם את תפוסת המלון ואולי תמצא סיבה נוספת לצום בכיפור הבא.
    סגור