יח"צ

שסטוביץ' שוכר את נסים דואק, בעלי משרד יחסי הציבור יוניק

דואק נשכר לייצג את התאגיד עצמו, כאשר סוניה מרמרי תמשיך לנהל את מערך יחסי הציבור והתקשורת השיווקית של החברה. לפני כן ייצגה את שסטוביץ' יועצת התקשורת אירינה שלמור
שרון טל |  3
נסים דואק ויוני שסטוביץ (צילום אוהד רומנו, מתוך אתר שסטוביץ')
ייבואנית מוצרי הצריכה והקוסמטיקה ש. שסטוביץ' שבבעלות יוני שסטוביץ', משנה את מערך הייצוג התקשורתי שלה ושוכרת את שירותיו של יועץ התקשורת הבכיר נסים דואק, בעלי משרד יחסי הציבור יוניק. דואק יהיה אחראי לייצוג התקשורתי של התאגיד עצמו, כשסוניה מרמרי תמשיך לנהל את מערך יחסי הציבור והתקשורת השיווקית של החברה. 
דואק נחשב למומחה בניהול משברים ואחראי לייצוג התקשורתי בין היתר של בנק ישראל והרשות השנייה, כמו גם ביטוח מנורה, AIG, מאזדה, פורד, שירות התעסוקה וחברות נוספות. בעבר שימש כיועצו האסטרטגי של יו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג.
לפני כחצי שנה נפרד שסטוביץ' מממשרד שלמור תקשורת בבעלות אירינה שלמור, שמייצגת בין היתר, גם את חברת ההפצה והמכירות דיפלומט. שלמור מסרה בתגובה: "מברכת את ניסים דואק, חברה נהדרת".
בשנה האחרונה ספגה שסטוביץ' ביקורת ציבורית חריפה מצד הרגולטור וגם בתקשורת. בין היתר נטען כלפיה כי היא פועלת בבריונות כלפי ייבואנים מקבילים ואף פועלת לכאורה לפגוע בסיכוייהם להיכנס לשוק, במטרה למנוע תחרות וכיו"ב הורדת מחירים לצרכנים. כך לדוגמה, בתכנית הצרכנית "שווה כסף", ששודרה עד לפני משבר הקורונה ברשת 13, הביאו עדויות של ייבואנים מקבילים שהעלו טענות שכאלו.  בחברה מנגד, הכחישו זאת לחלוטין.  
לאחרונה נחתם הסכם פשרה בין בית הדין לתחרות לשסטוביץ', כאשר הוסכם כי התאגיד יוכל להמשיך לדווח לקולגייט העולמית על ייבוא מקביל, בתנאי שמטרתו תהיה שיפור התנאים המסחריים ויהיה עליה לדווח על כך בכתב. המשמעות היא ששסטוביץ' תמשיך לבסס את כוחה כייבואנית הרשמית. 
בינואר האחרון פנה לובי99 והממונה לשעבר על ההגבלים העסקיים דרור שטרום, לממונה על הרשות לתחרות מיכל הלפרין, תוך דרישה להכריז על שסטוביץ' וחברת ההפצה והמכירות דיפלומט, כמונופולים ולאסור עליהם לייבא ולשווק מוצרים בבלעדיות. לובי 99 הגדיל לעשות ופנה להלפרין בבקשה נפרדת, לאסור הסדרי בלעדיות בשווקים של מעל 30% נתח שוק ליבואן. כך, שסטוביץ' מתמודד שוב ושוב עם ביקורת ציבורית רבה תוך זמן קצר יחסית, מה שככל הנראה הוביל אותו לחשב מסלול מחדש ולפעול לשיפור ייצוגו ותדמית החברה בתקשורת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תותח
    ציפורה 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשקט דואק בונה נבחרת מרשימה
    סגור
  • 2.
    יוניק של ניסים דואק המשרד הכי מקצועי והכי גדל בתחום
    חמימו 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזו עובדה. זה קורה כי מלבד היותו איש מקצוע הכי טוב בישראל, הוא גם בנאדם מעולה. נאחל לו הצלחה רבה
    סגור
  • 1.
    ניסים דואק אימפריה!!!!!!!!!!!!! מספר 1 בארץ! (ל"ת)
    עיתונאי בכיר 07/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור