יח"צ

לימור כרסנטי זכתה בתקציב יחסי הציבור של קבוצת הנדל"ן תשובה

המשרד ינהל את הייצוג התקשורתי של קבוצת הנדל"ן שבבעלות איש העסקים איציק תשובה. בנוסף, קיבל המשרד שלושה תקציבים נוספים של חברות בתחום שוק ההון, המשפט והיופי

מערכת ice | 
איציק תשובה לימור כרסנטי חסן ג'אברין (צילום יחצ)
משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי קיבל את תקציב קבוצת תשובה שמשתפת פעולה בימים אלה עם קבוצת ג'בארין אלשייך לצורך הקמת פרויקטים ליזמות והתחדשות עירונית בחיפה, בתל אביב ובירושלים. 
הקבוצה היא בבעלת איש העסקים איציק תשובה, אחיינו של הטייקון יצחק תשובה. קבוצת גא'ברין היא בבעלות איש העסקים חסאן ג'בארין. כמו כן, זכתה כרסנטי לאחרונה ב-3 תקציבים חדשים נוספים. 
עוד נוספו לשורות לקוחותיה של כרסנטי, חברת הפיננסים הארצית Klausner Capital Group הכוללת מספר חברות בתחום שוק ההון ואשר משקיעה בהבראת חברות ישראליות בשוק המקומי. כמו כן זכה המשרד לקבלת תקציב של משרד עורכי הדין גלית צור, המתמחה בדיני משפחה. בתחום הטיפוח והיופי רשמה כרסנטי לקוח נוסף - סטודיו NH פרפקט פייס. 
משרדה של לימור כרסנטי מעניק שירותי יחסי ציבור, ליווי תקשורתי ומינוף במדיה החברתית ללקוחות עסקיים בכל רחבי הארץ. בין לקוחות המשרד ניתן למצוא את רשת מרפאות העור של ד"ר אלמן, חברת שחף אבטחה, חברת אביב יזמות ובנייה, עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה, עמותת ל"ב-להילחם ביחד וחברות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה