יח"צ

מיינדטק בקמפיין חדש: "תפסיקו לשקר לעצמכם"

הסטארטאפ הישראלי שנלחם בעישון ופחמימות יצא בקמפיין חדש ברדיו, דיגיטל ובשילוט חוצות בתל אביב ובחיפה. מנכ"לית מיינדטק ישראל: "הקמפיין פונה לקהל גדול בישראל שרוצה להיגמל". משרד הפרסום: "הסלוגן נבע מאנשים שרצו להפסיק ולא  הצליחו"
מערכת ice |  1
קמפיין מיינדטק (צילום הדיה)
הסטארט אפ הישראלי מיינדטק שנאבק בגמילה מעישון, פחמימות וסוכרים יצא היום (רביעי) בקמפיין חדש בשילוט חוצות עם חברת הדיה, ברדיו ובדיגיטל. הקמפיין יישא שני סלוגנים: "תפסיקו לנסות להפסיק" ו"תפסיקו לשקר לעצמכם". 
כזכור, מיינדטק עומדת לפתוח סניפים נוספים בארץ בחיפה וראשון לציון ולהתרחב לחו"ל. דניאל דוידזון, הבעלים, המציא את שיטת הגמילה ב-90 דקות שבה בעזרת שימוש בכל החושים בתוך קפסולה מיוחדת ובעזרת דמיון מודרך, מגיעים לתוצאה של הפסקת ההתמכרויות.
סמדר אשכנזי, מנכ"לית מיינדטק, אמר כי: "הקהל הישראלי ניסה כבר שיטות שונות, ישנות במשך עשרות שנים והוא רוצה משהו חדש עדכני יותר. הקמפיין פונה לקהל גדול בישראל שכן רוצה להגמל מעישון, מפחמימות וסוכרים שלו ומנסה דרכים שונות אצלנו הוא יצליח ובזמן קצר מאוד".
הקמפיין עלה דרך משרד הפרסום "שביט וזהו", אסי שביט מסר: "מדובר בסטארט אפ ייחודי וחדשני להפסקת התמכרויות ולאחר בדיקת צרכיי הלקוח הבנו שקהל לקוחותיו הם המכורים שבאמת רוצים להפסיק וניסו הכל ולא הצליחו ומשם נולד הסלוגן שנותן תובנה למכור, להפסיק לנסות להפסיק ולהצליח במיינדטק ב-90 דקות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היה עליהם תחקיר בחדשות
    שרלטנים 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.kan.org.il/Item/?itemId=145476
    סגור