נדל"ן ותשתיות

מלון חדש בישראל: זו העיר שעומדת להשתדרג בגדול

‎בית מלון יחליף את התעשייה במרכז העסקים סטארטסיב. התכנית ממוקמת מדרום לרחוב ז'בוטינסקי ובמסגרתה ישונה ייעוד הקרקע מתעשייה למלונאות. הפרוייקט ישתרע על פני כדונם ובו ייבנה מלון עסקים הכולל 90 חדרים על קומת מסחר
מערכת ice |  1
חופשה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הוועדה המחוזית לתכנון ובניה בתל אביב החליטה לתת תוקף לתכנית להקמת מלון עסקים ברחוב לשם באזור העסקים סטארטסיב בפתח תקווה. זאת כחלק ממדיניות העירייה לקדם את חידוש אזורי העסקים בעיר במקום התעשייה הישנה והמפגעים הנלווים.
התכנית ממוקמת מדרום לרחוב ז'בוטינסקי ובמסגרתה ישונה ייעוד הקרקע מתעשייה למלונאות. הפרוייקט ישתרע על פני כדונם ובו ייבנה מלון עסקים הכולל 90 חדרים על קומת מסחר.
 
ראש העיר פ"ת רמי גרינברג מסר לאחר אישור התכנית החדשה: "אנו מקדמים בשנים האחרונות מדניות אשר מאפשרת לעודד כניסת הייטק ועסקים שיעצימו את אפשרויות הבילוי והפנאי בעיר".
עוד הוא הוסיף: "במסגרת זו, אנו מברכים על החלטת הוועדה המחוזית להפקיד את התכנית לבניית מלון במרכז העסקים סטארטסיב ולאפשר את שינוי הייעוד מתעשייה למלונאות. אנו נמשיך לקדם מדניות אשר תומכת בהתפתחות העיר והפיכתה למטרופולין משמעותי".
יש לציין כי גרינברג ניצח בענק בבחירות המקומיות בפתח תקווה, כאשר לאחר השלמת בדיקת 100% מהקלפיות הוא המשיך לקדנציה שנייה בפער ענק, כאשר קיבל 86.9 מהקולות בעוד שני המועמדים הנוספים חלקו 13% הנותרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למען שכונת דגל ראובן וצה"ל בכפר גנים
    רונן 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם פרויקט שכונת דגל ראובן וצה"ל בכפר גנים שמצפים בכיליון עיניים לפרויקט של פנוי בינוי בתים מימי הביניים כמו מחנה פליטים בלב עזה הבתים מיתפוררים כל משפחה עם כמה ילדים עם חדר וחצי 35 מטר דירה אין להם בושה וחרפה וכלימה לעירית פתח תקווה דואגים לאחרים ורק לא לנו אנחנו סוג ג'..
    סגור