נדל"ן ותשתיות

משבר הנדל"ן החרדי: המחירים לדירות החדשות באלעד שוברים שיאים

אפי קפיטל נדל"ן זכתה במכרז ל-136 דירות באלעד בסכום של כ-102 מיליון שקל; ההערכות הן שדירות 3 חדרים בשוק החופשי יימכרו בסכום של החל מ-2 מיליון שקל; "פערי ההיצע והביקוש חריפים יותר בציבור החרדי"

מערכת ice | 
אלעד (צילום פלאש90)
אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על זכייה במכרז של רמ"י בעיר אלעד, במסגרתו הוצעו 938 דירות ואלפי מ"ר של שטחי מסחר כחלק מתוכנית מחיר מטרה ב-7 מתחמים בעיר. אפי קפיטל זכתה במתחם שיכלול 136 דירות ו-2,400 מ"ר של מסחר בסכום של כ-102 מיליון שקל בתוספת מע"מ כולל פיתוח. 
כחלק מתנאי המרכז אפי קפיטל תבנה 109 דירות תחת מחיר מטרה ו-27 דירות לשוק החופשי. הכנסות החברה הצפויות מהפרויקט נאמדות בכ-300 מיליון שקל. על פי ההליכים הסטטוטוריים מול הרשות המקומית הבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנתיים.
 

עינב כהן מנהלת שיווק בחברת אפי קפיטל (צילום טל גבעוני)
החברה צופה כי דירות 3 חדרים בשוק החופשי יימכרו בסכום של החל מ-2 מיליון שקל, דירות 5 חדרים ימכרו בסכום של החל מ-2.9 מיליון שקל, דירות גן 6 חדרים בסכום של החל מ-3.4 מיליון שקל ודירות פנטהאוז בסכום של החל מ-3.8 מיליון שקל. 
עינב כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפי קפיטל נדל"ן מציינת כי "אלעד היא עיר מרכזית ומבוקשת מאוד בקרב הציבור החרדי. היתרון המשמעותי של העיר שיש לה עוד לאן להתפתח ולצמוח. אנו רואים כיצד פערי ההיצע והביקוש שקיימים בשוק הדיור הכללי, חריפים הרבה יותר בקרב הציבור החרדי ובמיוחד בערים החרדיות. המחסור בהתחלות הבנייה בשנים האחרונות גרם לעליות מחירים גבוהות למדי במגזר החרדי ובמיוחד בעיר אלעד. כמות ההצעות למכרז האחרון מצביעה על כך שגם היזמים מבינים את המצב ומעריכים כי מחירי הדירות בעיר ימשיכו לעלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה