מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי שבר שיא נוכחות השבוע?

שיאני הנוכחות בכנסת מגיעים לשיאים חדשים עם מקום ראשון שתופס פער ועשירייה שלמה שמסכמת שבוע עם היקף שעות גבוה מהיקף משרה מלאה, מי הח"כ ששבר שיא נוכחות?
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
דירוג חברי הכנסת לשבוע שעבר פותח בנתון גבוה משמעותית עם חבר הכנסת אורי מקלב מסיעת יהדות התורה, כבר שבוע שלישי ברציפות בדירוג. אחרי שבשבוע שעבר הגיע מקלב למקום השני, הוא כובש בסערה את המקום הראשון השבוע כשמאחוריו 83:06 שעות שבועיות, כך על פי נתוני אתר זמן כנסת. נציין כי בפירוט השעות נרשמו מספר לילות שבילה הח"כ במשכן שרשמו לו רצף דו ספרתי משמעותי.
במקום השני בדירוג אורית סטרוק מסיעת הציונות הדתית שרושמת השבוע 59:09 שעות נוכחות בכנסת. סטרוק הגיעה לדירוג לפני שבעיים ונעדרה ממנו בשבוע שעבר, וחוזרת כעת הישר למקום השני. ינון אזולאי מסיעת ש"ס נכנס לשלישייה הפותחת עם 56:02 שעות במשכן השבוע, כך ששלישיית השיאנים השבוע נרשמים לטובת האופוזיציה.
 
עידית סילמן מסיעת ימינה היא חברת הקואליציה שהגיעה למקום הרביעי והגבוה ביותר לקואליציה בדירוג השבועי, וחוזרת אליו אחרי שבוע של היעדרות עם 53:33 שעות שבילתה במשכן. ש"ס רושמת נוכחות שניה בטבלה עם מיכאל מלכיאלי שרושם 51:22 שעות בשבוע שחלף בכנסת ומתמקם במקום החמישי.
יו"ר הכנסת מיקי לוי מסיעת יש עתיד רושם השבוע נוכחות של 50:10 ונכנס לדירוג במקום השישי. יוראי להב-הרצאנו חדש בדירוג, ומגיע למקום השביעי אחרי שרשם השבוע 50:07 שעות נוכחות במשכן. גם אלון שוסטר מכחול לבן רושם הופעת בכורה גם לסיעה וגם לעצמו עם 49:55 שעות שממקמים אותו שמיני בדירוג. 
אחמד טיבי מסיעת הרשימה המשותפת מגיע למקום התשיעי השבוע עם נוכחות של 46:48. מעט אחריו נכנסת למקום העשירי אבתיסאם מראענה שמחתימה השבוע 46:24 שעות נוכחות במשכן הכנסת.
האיזונים ברשימה מצביעים על שוויון בין נוכחות הקואליציה לנוכחות האופוזיציה, עם שלישייה פותחת אופוזיציונית. מבחינת מפלגות - אין מפלגה שרשמה נוכחות מפתיעה במיוחד, כשיש עתיד וש"ס היחידות שמחזיקות בשני נציגים.
יחס נוכחות מגדרי: שבעה גברים נוכחים ברשימה מול שלוש נשים. בשבוע שעבר נרשמו רק שתי נשים בשיאניות הכנסת, ובשבוע שלפניו נרשם שוויון של 5/5 בין גברים לנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה