ויראלי

עופר כסיף כינה קצין צה"ל קלגס, אורית סטרוק תקפה

חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לאירוע בדרום הר חברון בו תועד קצין צה"ל תוקף פעיל שמאל, וכינה אותו "קלגס". חברת הכנסת אורית סטרוק לא הסכימה: "לא ייתכן שבכנסת יקראו לקצין צה"ל קלגס", אבל יו"ר הכנסת מיקי לוי התעלם מבקשתה
מערכת ice |  8
עופר כסיף אורית סטרוק (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת, נאם הערב (שני) במליאת הכנסת על העימותים ביהודה ושומרון, וערר סערה כאשר כינה קצין צה"ל - קלגס. חברת הכנסת אורית סטרוק לא נתנה לזה לעבור בשקט.
במהלך נאומו התייחס כסיף למהומות שקרו בדרום הר חברון בחודש שעבר, בו נראה רב סרן מאוחר משה, סמג"ד גדוד הנדסה, דוחף את אחד הפעילים מארגון "לוחמים לשלום". על כך אמר חבר הכנסת: "פעילי זכויות אדם אמיצים הם שתיעדו את הפרוגרום בדרום הר חברון, את האלימות של הקלגס מאור משה, את הצתת השדות ושיסוי הכלבים".
חברת הכנסת ממפלגת הציונות הדתית, אורית סטרוק, עצרה את דבריו בצעקות: "הוא לא יקרא לקצין צה"ל קלגס", וביקשה את התערבותו של יו"ר הכנסת, מיקי לוי שלא יקרא לקצין צה"ל קלגס. לוי ענה לה: "אל תגידי לי מה לעשות".
לוי קרא את סטרוק לסדר והוציא אותה מהמליאה, למרות מחאותיה שלא יקראו בכנסת לקצין צה"ל קלגס: "יש גבולות". כסיף ענה: "לכם אקרא בשמות יותר חמורים".
בתגובה לשתיקתו של יו''ר הכנסת הגיב הערב מתן פלג יו''ר תנועת "אם תרצו" כי "'ח"כ מיקי לוי ממשיך להתנהג כמו יו"ר הפרלמנט בשוויץ. איך לא רעדה לו היד כשגירש את ח"כ אורית סטרוק הלביאה מהמליאה ואפשר לעופר כסיף המסית לקלל את חיילי צה"ל? מיקי, אנחנו מזכירים לך, כשחנין זועבי קיללה את חיילי צה"ל לא אפשרת לה להמשיך לדבר, ובצדק! לאן נעלמו הערכים שלך? תתעורר".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ריספקט, אורית סטרוק. (ל"ת)
    בן 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    תראו מי מדברים
    כהנא 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חשוב לא לקרוא באופן אישי שמות גנאי לחייל או שוטר, אך ניתן לקבוע בכללית, שצהל פועל בשטחים הכבושים כקגלגסים מטעם הממשלה. סטורק נדהמת? שקודם תחנך את הבן שלה, שישב בכלא בגלל שעינה נער פלסטינאי. פלג הוא מוטציה פשיסטית (ע"פ קביעת בית מישפט ישראלי). הגיזענות שהוא מתיז כבר ממקמת אותו כאחד שלא צריך להתייחס אליו. חרה בן אדם
    סגור
  • שב בשקט, בולשביק זחוח וחסר תועלת. (ל"ת)
    רז 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ח"כ כסיף היהודי מנסה להראות ערבי יותר מערבי
    טדי 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ובושה למיקי לוי שלא עצר את ח"כ כסיף יהודי אנטישמי לא נשמע כדבר הזה
    סגור
  • 3.
    לדעתי הקצין
    א 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך חבוא לכנסת לדפיק לו כדור בראש. הם מבקשים את זה.
    סגור
  • 2.
    קצינים נאלצים לטפל אישית בפעילי השמדתנו, כי החייל חושש
    גדעון ארליך 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר קרה שסגן-אלוף שלום אייזנר יצא אישית נגד ניאו-נאצי מאירופא שבא לסייע למאמץ הערבי להשמדתנו , בעוד שטבעי היה שאחד הטוראים היה מפרק את השונא ההוא לחלקים. זה מצב נורא . הלוחמים חיים תחת פחד מתמיד משונאינו שבפרקליטות ובמערכת השפיטה. וההעזה הערבית הולכת וגוברת.
    סגור
  • 1.
    יו"ר כנסת שלא מגן על קצין צה"ל בכנסת הופך לסתם סמרטוט (ל"ת)
    איתן 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אורית כל הכבוד לך (ל"ת)
    דפנה 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור