מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: מי שיאן הנוכחות במשכן השבוע?

מתוך 120 חברי כנסת, נראה שאמורה להיות נוכחות נכבדת של חברי הכנסת במשכן. פינה חדשה סוקרת כמה שעות בילו חברי הכנסת השבוע במבנה שבגבעת רם בבירה ומי הח"כ שהחתים את שעון הנוכחות הגבוה ביותר?
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
דיונים, הצבעות, מליאה, ועדות - נראה שחברי הכנסת נמצאים במשכן הכנסת מסביב לשעון, אבל מי באמת מגיע בפועל למשכן בירושלים? פינה חדשה סוקרת בכל תחילת שבוע את דירוג הנוכחות של חברי הכנסת במשכן הכנסת במהלך השבוע לפי נתוני האתר זמן כנסת. מי חבר הכנסת שנכח במשך הזמן הארוך ביותר השבוע ומי נמצא בעשיריית הנוכחים.
חברת הכנסת שנכחה במשכן הכי הרבה השבוע היא אותה חברת כנסת שנכחה גם בכותרות הכי הרבה השבוע - עידית סילמן חברת הכנסת מטעם סיעת ימינה, יושבת ראש הקואליציה ויו"ר ועדת הבריאות בכנסת העשרים וארבע. מדובר בפחות משעה במצטבר, כששעון הנוכחות של סילמן מצביע על 52:14 שעות בדיוק.
במקום השני בהפרש של 24 דקות בלבד מסילמן, חבר הכנסת ולדימיר בליאק מיש עתיד שנכח השבוע במהלך 51:50 דקות במשכן הכנסת. אורי מקלב, חבר הכנסת מטעם דגל התורה בסיעת יהדות התורה. מקלב רשם נוכחות של 46:44 שעות השבוע והגיע למקום השלישי.
במקום הרביעי מתמקמת אורית סטרוק מסיעת הציונות הדתית שנכחה השבוע בכנסת במשך 44:25 שעות. אלכס קושניר מסיעת ישראל ביתנו במקום החמישי עם 44:25 שעות שהות בבניין בגבעת רם.
החל מהמקום החמישי - נרשמים נתונים הנמוכים מהיקף שעות של משרה מלאה, משה טור-פז מסיעת יש עתיד חתם השבוע 43:02 שעות במשכן הכנסת, ובמקום השביעי אביר קארה מסיעת ימינה. 
 
טטיאנה מזרסקי מסיעת יש עתיד נכחה בשבוע שעבר בכנסת במשך 39:23 שעות, מיכל וולדיגר מטעם מפלגת האיחוד הלאומי בסיעת הציונות הדתית רשמה 36:44 שעות במשכן , ובמקום העשירי לימור מגן תלם מסיעת ישראל ביתנו רק 4 דקות פחות מוולדיגר עם 36:40 שעות נוכחות.
במפלגות: יש עתיד רשמה שלושה חכים העשירייה הפותחת, ישראל ביתנו, ימינה והציונות הדתית רשמו כל אחת שני נוכחים מצטיינים במשכן השבוע, לצד יהדות התורה עם הנציג היחיד במשכן השבוע. מבחינת מגדר - שוויון כך שחמש נשים וחמישה גברים תפסו את מקומותיהם בעשירייה. נציין כי נכון לכתיבת שורות אלה, עשרה ח"כים בלבד פוקדים את המשכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה