מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: מי הדיח את סטטיק ובן-אל?

הצמד הבלתי-נפרד הודח מהחמישייה שבוע בלבד לאחר שחזר אליה, ושני אמנים שקוראי ice מעולם לא שמעו אליהם התברגו בחמישייה הראשונה
יאיר מור | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
סטטיק ובן-אל תבורי שוב בחוץ – שבוע בלבד לאחר שחזרו לחמישייה בזכות להיט יום העצמאות שלהם "מנגלים" יחד עם הצל, דולי ופן ואגם בוחבוט, בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון ירד מספר ההאזנות לשירי הצמד ב-14.5%, והוריד אותם שני מקומות, אל המקום השישי ברשימת האמנים הפופולאריים בישראל.
בשלושת המקומות הראשונים אין שינוי, כאשר איל גולן עדיין מוביל בפער ענק על עומר אדם, שמוביל בפער משמעותי למדי על עדן חסון; למקום הרביעי חוזרת עדן בן זקן, שההאזנות לשיריה עלו בשבוע המדובר ב-24.5%; ולמקום החמישי עולה אושר כהן, שמספר ההאזנות השבועיות שלו עלה ב-25% והזניק אותו כל הדרך מהמקום התשיעי חזרה לחמישייה המובילה.
 
ברשימת השירים הפופולאריים ממשיך אפקט ספירת העומר לתת את אותותיו, כאשר אף שיר לא התקרב למיליון צפיות או האזנות שבועיות. הדבר איפשר לשני שירים של אמנים שכנראה לא יהיו מוכרים לקוראינו להתברג בחמישייה המובילה: במקום הראשון נמצאים סַעְד לַמְגַ'רֵּד המרוקאי והזמרת הלבנונית אליסה, בשיר מִן עַווַאלי דקיקאתן" ("מהרגע הראשון"), עם לא פחות מ-735,000 צפיות, ובמקום הרביעי נמצרים האמן האלג'יראי-צרפתי אלג'ואי וזמרת הקאברים צ'אמה בקאבר ל"הייה הייה" של הזמרת המרוקאית האג'ה אל חַמְדַאוּיַה.
במקום השני נמצאים שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז עם "דובשנייה", שמזנקים מהמקום הרביעי בזכות עלייה של 5.5% במספר הצפיות השבועי; למקום השלישי יורדים מור רביעי ואבי אבורומי עם "חצי שלי"; ובמקום החמישי מאיה דדון עם "כמו שאני", שיורד מהמקום השני בעקבות מספר צפיות נמוך ביותר מ-10% מאשר בשבוע הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה