ויראלי

כוכב האח בגדול בקריירת משחק: זה התפקיד שקטף

יוצא העונה האחרונה של האח הגדול, אורי נגר, מודיע שיככב במחזמר "יוסף וכותונת הפסים". מדובר בתפקיד המשחק הראשון של נגר, המחזמר צפוי לעלות בפסח
מערכת ice | 
אורי נגר (צילום אריאל סאנין)
כוכב העונה האחרונה של האח הגדול, אורי נגר, פרסם שהתחיל ללמוד משחק לפני מספר חודשים, היום (חמישי), לפי פרסום של וואלה, הוא לוהק למחזמר "יוסף וכותונת הפסים", זה יהיה תפקיד המשחק הראשון של נגר.
בסטורי שלו הוא שיתף בתחושותיו וכתב: "אני רושם כי אני גמור ובקושי יכול לדבר אבל שתדעו שזה מרגש ברמות, אין ספק שמהרגע שיצאתי מהטלוויזיה עולם המשחק קרץ לי מאוד, לדעתי להיות שחקן זה כשרון שהוא מולד, תמיד צריך ללמוד אבל בסוף זה משהו שקיים בך. אני מקווה שזה המצב שלי, בכל מקרה הסטודיו למשחק הוא זה שכיוון הדריך והוביל אותי לדבר הזה ואני חייב להוכיר לו תודה, גל אמיתי האחד והיחיד עם הצוות המדהים שלו, שרוף עליכם"
 
אורי נגר עלה לכותרות לאחרונה לאחר שחשף שקיבל איומים לחייו. העלה סטורי בו הוא תוקף אנשים מהמגזר הערבי, ולאחר מכן חשף כי קיבל איומים על חייו: "קיבלתי איומים מפה ועד תאילנד. ירדו לי אלפיים-שלושת אלפים עוקבים. אנשים לא למדו מטעויות. גם אתם תיפגעו וכשתיפגעו אתם תחזירו לי עוקב ותגידו לי 'תודה על מה שאמרת'"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה