ויראלי

חזי דין תוקף את הממשלה: "פסע מניצחון עאלק"

לאחר שחגג ערב פסח ראשון בלי אחיינו, שנרצח ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס, כתב הקוסם חזי דין: "מחפש משהו להתנחם בו, ונזכר, שלא חטופים שחזרו, לא איראן ששילמה, לא כניסה לרפיח, לא כניסה בחיזבאללה, לא חזרה של תושבי הצפון או הדרום. 'פסח מניצחון' עאלק". 
רוני שיינר |  3
חזי דין (צילום ניר סטולו)
הקוסם חזי דין, שישתתף בעונה הקרובה של "רוקדים עם כוכבים", שכל את אחיינו אביעד הלוי, שנרצח בטבח הרצחני בפסטיבל נובה, ב-7 באוקטובר.
אתמול (שלישי) תקף דין את הממשלה כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "כמו סכין שמסובבים לך בנשמה. ככה הרגיש חג הפסח הראשון בלי אביעד. ומנגד, מחפש משהו להתנחם בו, ונזכר, שלא חטופים שחזרו, לא איראן ששילמה, לא כניסה לרפיח, לא כניסה בחיזבאללה, לא חזרה של תושבי הצפון, לא חזרה של תושבי הדרום. 'פסח מניצחון' עאלק. חג שמח". 

הסטורי שפרסם חזי דין (אינסטגרם)
בימים שלאחר הירצחו של אחיינו, שיתף דין: "הייתי זה שזיהה את הגופה ובישר לאחותי. מי שלא שמע זעקה של אם ששמעה על רצח בנה, לא שמע זעקה מעולם". 
 
מוקדם יותר החודש, פורסמו הבהרות שדרשו נציגי היועמ"שית מבן גביר ומשב"ס, באשר למזון שניתן לאסירים בטחוניים בכלא. דין התייחס בזעם לדברים וכתב: "אבקש סליחה מראש שאני מוריד את החליפה של הדמות הייצוגית שאני, פשוט רצחו את אביעד האחיין שלי, הבן הגדול של אחותי, הנכד הבכור של אבא ואמא שלי. אז לא, לא נקניקיות, רעל הייתי נותן להם! ובמנות קטנות. שימותו לאט לאט ובייסורים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה הכסף
    אדיר 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה תקציבי העתק לביטחון מי גנב אותם אנחנו כמעט מדינה כמעט צה"ל כמעט מנצחים אוכלים דגים מסריחים מקבלים מכות ומגורשים מהשכונה שכחנו כמעט ניצחנו. ביחד ננצח עאלק.
    סגור
  • 1.
    דיקו
    צ'יקו 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קוסם עלאק
    סגור
  • מאחל לך פלוס בבנק כמו שלו יש (ל"ת)
    יוחאי 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור