ויראלי

דייר האח הגדול נחשף: מה הגודל של איבר מינו?

ברשת הופצו צילומי מסך ובהם הודעות של אחד המודחים מהבית עם בחורה שנמצאת לכאורה בזוגיות ובהן מסרים מיניים מובהקים ושאלות חודרניות
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום pixabay, freepik)
המודחים מבית "האח הגדול" ממשיכים לעורר סערות ולעמוד במוקד של שערוריות. ברשתות החברתיות הופצו שוב צילומי מסך עם שמו של אחד מיוצאי העונה הנוכחית ברשת 13 לכאורה, שלקח חלק בהתכתבות בעלת אופי מיני ופתייני עם בחורה שנמצאת בזוגיות לכאורה. 
ההודעות שפורסמו ב'שמועה' כללו התכתבויות נוספות של אותו דייר. הבחורה שאלה את הדייר המדובר:"אני אוהבת את זה חזק". הדייר:"נו יש לך בן זוג בשביל זה". בחורה:"למה אתה מזכיר אותו?" הדייר:"כי הוא איתך, לידך". בחורה:"כרגע, אני מפנטזת על חמישי" הדייר:"איפה הוא עכשיו?" בחורה:"עכשיו הוא במיטה ליידי בפלאפון".
 
בהמשך ענה הדייר:"תעשי איתו תמונה רגע". הבחורה:"זה נראה חשוד, אבל אני אשלח לך תכף". הדייר:"סבבה". בחורה:"ציצי או תחת?" הדייר:"מה הכוונה?" הבחורה:"מה אתה אוהב יותר?"
הבחורה:"שמור את האנרגיות שלך לסופ'ש שלנו". הדייר: "אתם לא גרים יחד?" הבחורה:"אני איתו בחופשה ורק אני חוזרת בחמישי. הוא חוזר כמה ימים לאחר מכן…" הדייר:"אה". הבחורה: "כמה סנטימטר יש לך?" הדייר: "זה כמו שאשאל כמה סיליקון שמת. מה זה השאלות האלה חח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פורנוגרפיה
    אני 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה הופיעה בעבר עם שמם המדויק של הבחור והבחורה אין צורך לחזור על הפורנוגרפיה הזו שוב.
    סגור