ויראלי

טיק טוק ישראל מצטרפת למאבק במלחמה בסרטן השד

הרשת החברתית חותמה על שיתוף פעולה עם עמותת "אחת לתשע" במסגרתו יעסקו בקידום ובעידוד בדיקות לסרטן השד
מערכת ice | 
טיקטוק ישראל (צילום לאון יעקובוב)
לכבוד חודש המודעות לסרטן השד, טיק טוק ישראל ועמותת אחת מתשע משלבות כוחות להעלאת המודעות לגילוי מוקדם בקמפיין חדש שהושק, וקורא לנשים לקבוע תור לבדיקה. ולא, לא רק בחודש אוקטובר.
הכניסה של אחת מתשע לטיקטוק הגיעה בעקבות סיפורן האישי של מנכ"לית העמותה, טלי רוזין, והבת שלה אשת התקשורת ויוצרת התוכן נועה רוזין. הסיפור האישי של טלי, שחלתה והחלימה, גרם לנועה להרים את הכפפה ולהפיק קמפיין לזירה לא מטופלת: נשים מעל גיל 30 שגולשות בטיקטוק.
 
לא רק טיק טוק לקחה חלק מקמפיין המודעות. חברות שונות הצטרפו ביניהן קבוצת קניוני עופר פעילות למען עמותת "אחת מתשע", שתערך ב-17 קניונים ברחבי הארץ, שהחל מה-20.10.22 ועד סוף אוקטובר. במסגרת הפעילות יושקו צמידים אופנתיים של אתי קובו במחיר סמלי של 19 שקלים תרומה לעמותת "אחת מתשע".
גם חברת הקורקינטים Lime הצטרפה. על הקורקינטים הוצבו כרטיסי מידע שמטרתם עידוד רוכבות להיבדק, ייקשרו לכל קורקינט בסרט ורוד ויכללו קוד QR אותו רוכבות ורוכבים יוכלו לסרוק. הקוד יפנה לדף הנחיתה של ״אחת מתשע״ ובו לצד האפשרות לתרום, יחכה לרוכבות ולרוכבים קוד הטבה לרכיבה של 15 דקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה