עסקי ספורט

כדורסלן העבר ששיחק בליגת העל בישראל - נעצר בחשד לאחזקת סמים

כדורסלן בעל עבר בינלאומי, שכיכב גם בליגת העל ונחשב לאחד השמות הכי גדולים ששיחקו במדינת ישראל, נעצר בחשד לאחזקת סמים. תחילה היה נראה שהוא יעביר את הלילה במעצר ויובא בבוקר לדיון על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, אך לבסוף הוחלט לשחררו
מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
משטרת ישראל עצרה אמש (חמישי) כדורסלן בעל עבר בינלאומי, שכיכב גם בליגת העל ונחשב לאחד השמות הכי גדולים ששיחקו במדינת ישראל. בבדיקה שנערכה על ידי המשטרה ברכבו של שחקן הכדורסל נמצאו ברשותו, בניגוד לחוק, 70 גרם של סם מסוג מריחואנה.
השחקן, שנתפס באזור ירושלים הועבר על ידי משטרת הבירה לתחנת מודיעין עילית שם הוא צפוי להיחקר. תחילה היה נראה שהוא יעביר את הלילה במעצר ויובא בבוקר לדיון  על הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, אך לבסוף הוחלט לשחררו עוד אתמול בערב למשך סוף השבוע.
 
כבר בתחילת השבוע השחקן יזומן לחקירה בחשד להחזקת סמים. בתוך כך, בחודש שעבר יחידת מג"ן של המחוז הדרומי חשפה פרשיית הברחות סמים מגבול מצרים, וסיכלה הברחה של עשרות קילוגרמים של קוקאין בשווי מעל 30 מיליון שקל מסוכנים מגבול מצרים. בתום החיפוש עצרו הלוחמים את החשוד (תושב ביר הדאג' בשנות השלושים לחייו) לחקירה ביחידת מג"ן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה