עסקי ספורט

הכוכבים הגדולים בהוליווד רכשו קבוצת כדורגל - ונקלעו להפסדי עתק

ראיין ריינולדס ורוב מקלאני, צמד הכוכבים ההוליוודים הגדולים, היממו את עולם הכדורגל כשרכשו את הקבוצה הוולשית רקסהאם, שמככבת מאז בדיסני ואותה הם כבר העלו לליגה הרביעית באנגליה. כעת, נחשף כי השניים רשמו הפסדי עתק של 9 מיליון פאונד (כ-42 מיליון שקל) מאז נכנסו לקבוצה
מערכת ice | 
ראיין ריינולדס ורוב מקלאני (צילום אינסטגרם ראיין ריינולדס @vancityreynolds)
ראיין ריינולדס ורוב מקלאני, צמד הכוכבים ההוליוודים הגדולים, היממו את עולם הכדורגל לפני כשנתיים אחרי שהחליטו לרכוש את קבוצת הכדורגל הוולשית רקסהאם, ששיחקה בליגה החמישית באנגליה.
השניים הגשימו חלום, השקיעו לא מעט כסף ברכישת שחקנים ושיפוץ האצטדיון, הרימו עיר שלמה ואפורה יש לומר על הרגליים, כאשר כבר הצליחו לעלות אותם לליגה הרביעית באנגליה, הליג 2, כשהם נמצאים במאבק עיקש על עלייה לליגה השלישית באנגליה, הליג 1. כמו כן, הסדרה על הסיפור המדהים שלהם, "אנחנו רקסהאם", מכבבת בדיסני.
 
אחת השאלות שאוהדי הקבוצה שאלו את עצמם מלבד "מה לעזאזל שני אמריקאים כוכבים הוליוודיים עושים בעיירה קטנה ושכוחת אל כמו שלנו, היא לכמה זמן בדיוק הם מתכננים להגיע והאם לא יימאס להם מהר והקבוצה תחזור לסורה.
ובכן, לתשובה הזאת אין לנו עדיין שאלה, אך על פי דיווח ב"מירור" הבריטי, מאז שהשניים נכנסו למועדון, הם הבינו על בזרם כמה כדורגל זה לרוב עסק לא רווחי, כארש הפסידו עד כה סכום של 9 מיליון פאונד (כ-42 מיליון שקל).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה