עסקי ספורט

כוכב מכבי ת"א לשעבר בדרך לכלא: הורשע בהונאת ענק

כוכב העבר של הצהובים, וויל ביינום, בן ה-41 הורשע במתן הצהרות כוזבות בנוגע למצבו הרפואי, תוך כדי שהיה שחקן של דטרויט פיסטונס מה-NBA, הוא הונה את תכנית הבריאות של הליגה הטובה בעולם ובכך גרף סכומי עתק שלא הגיעו לו
מערכת ice | 
שכר השחקנים נחשף (צילום פלאש 90)
וויל ביינום, שנחשב לאחד הרכזים הזרים הטובים ששיחקו במכבי תל אביב בכדורסל, נידון הלילה (רביעי) לתקופה של 18 חודשי מאסר בגין הונאת ביטוח בה היה חשוד עם שורה של כדורסלני עבר ב-NBA שהכניסו כך לכיסם מיליוני דולרים.
כוכב העבר של הצהובים בן ה-41 הורשע במתן הצהרות כוזבות בנוגע למצבו הרפואי, תוך כדי שהיה שחקן של דטרויט פיסטונס מה-NBA, הוא הונה את תכנית הבריאות של הליגה הטובה בעולם ובכך גרף סכומי עתק שלא הגיעו לו.
 
איתו הורשע גם כוכב העבר, ''בייבי שאק'', גלן דייויס. על השניים כתב השופט דמיאן וויליאמס בהכרעתו: "ההתנהגות שלהם הייתה טיפוסית לתכנית הונאה, שנועדה לרמות. זה העניק להם רווחים בלתי חוקיים של יותר מ-5 מיליון דולר".
הפרשה ראתה אור במהלך חודש אוקטובר 2021, כאשר לא פחות מ-18 שחקנים נעצרו בשל קשר להונאה, איתם כוכב מכבי ת"א אחר אלן אנדרסון. מבחינתו לפחות, ביינום שערך 360 הופעות ב-NBA בשלוש קבוצות שונות, מגיע לסוף עגום מאוד לקריירה שבה הגיע ללא מעט הישגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה