עסקי ספורט

הכי דרמטי שיש: ריאל מדריד הביסה את ברצלונה בתוספת הזמן

בתום 95 דקות של כדורגל משובח ומותח, ריאל מדריד הביסה את ברצלונה 3-2 משער דרמטי של ג'וד בלינגהאם וככל הנראה הבטיח לקבוצתו את הזכייה בליגה הספרדית
מערכת ice |  2
שחקני ריאל מדריד (צילום הטוויטר הרשמי של ריאל מדריד)
אתמול בלילה (ראשון), נפגשו שתי הקבוצות הגדולות בספרד למשחק שכל אוהד כדורגל מצפה לו, ה"אל קלאסיקו" בין ריאל מדריד לברצלונה שהתרחש בסנטיאגו ברנבאו, כאשר ריאל מדריד הגיעה למשחק כשהיא במקום הראשון בטבלה עם 8 נקודות הפרש מברצלונה שבמקום השני, ניצחון של בארסה יכל להפוך את המירוץ לאליפות למותח.
המשחק החל בסערה שכבר לאחר 6 דקות, כריסטנסן העלה את בארסה ל-1-0, 12 דקות לאחר מכן, מדריד השוותה מפנדל מוצלח של ויניסיוס ג'וניור. המשחק התנהל בצורה קצבית ולאורך המחצית השנייה ריאל הייתה יותר מסוכנת עקב ניהול משחק מוצלח של ג'וד בלינגהאם ולוקה מודריץ'.
 
בדקה ה-68, פרמין לופס שוב החזיר את בארסה ליתרון וכבש לאחר טעות של לונין, אך פעם נוספת, הבלאנקוס השוו דקות ספורות לאחר מכן משער של לוקאס ואסקס. למרות שתיקו היא לא תוצאה רעה עבור ריאל מדריד במשחק זה, היא לא ויתרה ועשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב, לכבוש בתוספת הזמן, ומי אם לא ג'וד בלינגהאם, שכבש בדקה ה-93 שער ניצחון דרמטי, ניצח את המשחק וככל הנראה הבטיח את האליפות לריאל מדריד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תבוסה?
    מגיב ראשון 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה בגלל זה אני התגובה הראשונה 3-2 לא יכול להיות תבוסה...
    סגור
  • אכן תבוסת ענק בלתי נתפסת
    The Canadian 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא הראשון. אני הייתי, אבל לא הגבתי... כי האמנתי שהעולם לא טיפש והשטות תתוקן במיידי. מסתבר שהעולם טיפש...
    סגור