תיירות

מחפשים איפה לאכול? המסעדות הישראליות שכובשות את העולם נחשפות

מגיש 'חי בלילה' בקשת 12, נדב בורנשטיין, חושף את המסעדות הישראליות שנכנסו לרשימת 50 המסעדות הטובות בעולם של סן פלגרינו: אוסידי של השף רז רהב היא הישראלית המדורגת גבוה ביותר, אנימאר של השף הלל תווקלי, ג'ורג' וג'ון של השף תומר טל ומלגו ומלבר של השף מוטי טיטמן בפנים. וגם: מי משלימות את הדירוג ומי הנכנסת החדשה לרשימה?
מערכת ice |  1
רז רהב וסימנס (צילום נמרוד גנישר)
אחרי החרם עליו הכריז באי הגשת מועמדות 'חי בלילה' לטקס פרסי הטלוויזיה של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, חרם שלווה בפוסט שזכה לתגובה של מנכ"ל האקדמיה, ליאור ששון, וכמו כן, אחרי שתקף את הצעדים המתוכננים של ממשלת נתניהו בפתח תוכניתו, מגיש 'חי בלילה' של קשת 12, נדב בורנשטיין, חוגג עם פרסום ראשון על המסעדות הישראליות שנכנסו לרשימת 50 המסעדות הכי טובות בעולם של סן פלגרינו, זאת עוד לפני שייחשפו רשמית מחר (שני) בטקס חגיגי שייערך באבו דאבי.
בפוסט שהעלה כתב בורנשטיין כך: "מחר יוכרזו המסעדות הישראליות הטובות ביותר לפי דירוג ה-50 בסט של סן פלגרינו בטקס חגיגי שייערך באבו דאבי. אבל למה לחכות למחר? הנה שש המסעדות הישראליות שנכנסו השנה לדירוג: מסעדת אוסידי של השף רז רהב שזכתה לדירוג הגבוה ביותר מבין הישראליות מדורגת זו השנה השנייה".
 
"אליה מצטרפת מסעדת אנימאר של השף הלל תווקלי, מסעדת ג׳ורג׳ וג׳ון של השף תומר טל, מסעדת מלגו ומלבר של השף מוטי טיטמן ומסעדת הבסטה של השף אילון עמיר. כל המסעדות האלה דורגו גם בשנה שעברה - אבל יש גם כניסה חדשה, מסעדת איי של השף יובל בן נריה, ששנה שעברה נותר באופן מפתיע מחוץ לדירוג והשנה נכנס לרשימה. אם אני מבין נכון, המשמעות היא שפסקדו של השף יחי זינו שנכנסה לדירוג ב2022 נמצאת השנה מחוץ לרשימה (וחבל!) ושבעצם כל הנציגות הישראליות ממוקמות בתל אביב ואין אפילו מסעדה אחת מחוץ לעיר, שזה בעיני עושה שירות חסר לייצוג של הקולינריה הישראלית בעולם".
"אין מסעדה ראויה בירושלים? בצפון? בדרום? וזה מעניין אפרופו החשש של משרד התיירות שכניסת מדריך מישלן תסייע בעיקר למסעדות בתל אביב. בכל מקרה בחזרה לטקס - השפית שיראל ברגר ממסעדת אופה תזכה לתואר המיוחד ״מסעדה שכדאי לשים אליה לב״. ועד כאן ספויילרים וניתן לטקס לפחות לבשר לשפים מה הדירוג שלהם (איפה ב-50 כל אחת הישראליות מדורגות). ברכות לשפים הזוכים!!! מה אומרים? איזו מסעדה נשארה בחוץ וחייבת להיות? ומה לגבי זה שיש רק נציגים מתל אביב?".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסעדת 1910 היא המסעדה הכי טובה באר.
    תל אביבי 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסעדה מדהימה שנמצאת בדגניה ליד הכינרת = איזה פספוס שהיא לא בפנים
    סגור