רייטינג

רייטינג: רוקדים ממשיכה להפציץ, כמה השיג סיימון לבייב?

רצועת הפריים טיים אתמול התפוצצה שוב עם החלק השני של השקת רוקדים עם כוכבים. רשת 13 הציגה את הסרט של מירי מיכאלי על נוכל הטינדר? האם הצליחה לצמצם פערים מול קשת 12?
מערכת ice |  2
נוכל הטינדר מדבר, רוקדים עם כוכבים (צילום מסך רשת 13, יחצ קשת 12)
רצועת החדשות אתמול רשמה פער שהרבה זמן לא ראינו, נראה שבהשפעת רוקדים עם כוכבים שגם היא - הרימה חזרה את נתוני הרייטינג בפריים טיים. המהדורה המרכזית בחדשות 12 שהגישה אתמול יונית לוי רשמה אתמול 18.1% ברייטינג ו-649 אלף צופים. ברשת 13 לעומת זאת, נרשמו 7.2% ברייטינג למהדורה שהגיש אתמול אודי סגל וצפו בה 224 אלף איש.
בפריים טיים קשת 12 מפציצים שוב ושומרים על הרף הגבוה שהציב פרק ההשקה של רוקדים עם כוכבים. החלק השני ששודר אתמול השיג 24.5% ברייטינג ונתון צופים מדהים עם 649 אלף איש. הסרט של מירי מיכאלי על נוכל הטינדר ברשת 13 השיג 8% ו-215 אלף צופים, נתון נמוך אמנם אך מובן ביחס לתחרות מול רוקדים.
 
קשת 12 שולטת בפסגה בפרה טיים עם תוכנית חיסכון שהגיש אתמול עופר חדד והשיגה 12.8%. במקום השני התמקמה תוכנית שש בערוץ עם 9% ופותחת פער משמעותי מול שאר תוכניות הערוץ ברצועה. רשת 13 מגיעה למקום השלישי עם לפני החדשות שרושמת 7.2%. במקום הרביעי הנתונים הופכים נמוכים עם 5.6% לתוכנית חמש בקשת 12. במקום החמישי מתמקמת מהדורה ראשונה בקשת 12 עם 5.5% ובמקום השישי והשביעי מתמקמת רשת 13 עם 5.3% לתוכנית שש ו-4.9% להכל כלול.
ברצועת הבוקר קשת 2 מנצחת עם חדשות הבוקר בהגשת ניב רסקין עם 4.9% לתוכנית שהגיש אתמול. העולם הבוק לעומת זאת רושמת נתון של 3.2% על התוכנית שהגישו השלישייה אתמול.
ברצועת הלייט נייט גיא פינס ממשיך את מגמת הניצחונות של קשת 12 ורושם 12% לתוכנית ששודרה אתמול. חי בלילה של קשת 12 רושמת את המקום השני ברצועה ורשת 13 רושמת נתונים נמוכים יחסית עם 4% לצינור ו-3.1% להיום שהיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הנוכל לא המציא שום דבר - זה נקרא הונאת CATFISH -
    טושי 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לפי הספר - BY THE BOOK הונאה ממש אחד לאחד מתרחשת כל יום בין נשים מבוגרות וקשישות באירופה וארה"ב לבין נוכלים במדינות עולם שלישי עם זהויות בדויות. הם צדים קורבנות באתרי היכרויות ובכלל ברשתות, מחפשים קורבנות עם פרופיל מסוים - נשים מבוגרות, קשישות, נשים שצמאות לאהבה, נשים שרמת האימפולסיביות והאמון שלהן גבוהות מהממוצע. הם מציגים עצמם כאמידים ואף עשירים, עושים LOVE BOMBING גנרי, מבטיחים הצעות נישואים, ואז מתחילים מהר מאוד בסיפורי הסכנה: החברה שלהם "תקועה" בגלל בעיות מס, חטפו אותם, אתר הנפט/גז שבו הם עובדים התפוצץ, תמיד יש סכנת חיים או סכנה כלכלית ברורה ומיידית ואז מתחילים בבקשות לכספים. זה מגיע גם למיליונים.
    סגור
  • 1.
    אז אסי עזר באמת הפיל את נתוני הנינג'ה? מישהו יודע?
    דורון 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    25% זה באמת ניצחון מוחץ. איך חצי הגמר של נינג'ה קיבל רק 15%? נראה לי שהקהל באמת לא רוצה לראות את אסי עזר לפי מה שהולך ברשתות עליו. אחרת לא מובן איך הנתון נמוך כל כך בייחוד מול תוכנית גרועה כמו המסעדה של רשת 13.
    סגור