טלוויזיה

חשיפת שיר האירוויזיון: הצצה ראשונה למשדר החגיגי

רגע לפני חשיפת שיר האירוויזיון הישראלי, שמעורר עניין רב גם ברחבי העולם, משתחררת הצצה לסרט שישודר הערב במהלך משדר החשיפה
שירה יום טוב | 
הזוכה בכוכב הבא עדן גולן (צילום פייסבוק/ הכוכב הבא, יוטיוב/ Eurovision Song Contest, שי פרנקו)
הערב ייערך משדר החשיפה החגיגי, בו תבצע עדן גולן לראשונה את השיר בגרסה שאושרה. חשיפת השיר תשודר בכאן 11 אחרי החדשות, ובעצם מדובר בחשיפה הראשונה גם בעולם, מה שניתן לקוות שישפיע על טבלת ההימורים. אמנם חלק מביצוע השיר דלף הבוקר ופורסם על ידי פרו-פלסטיניים, אך יחד עם זאת מדובר באירוע שעיניים רבות ברחבי העולם נשואות אליו לאור הדרמות הלא קטנות שהצליח לייצר השיר הישראלי עוד בטרם נחשף. 
בכאן משחררים כעת הצצה לסרט שימלא חלק מרכזי במשדר, "פזמון חוזר", כחלק מהמשדר, ישודר סרט התעודה שמתאר את המורכבות של הייצוג הישראלי על בימת האירוויזיון לאורך השנים, בייחוד לאור המחלוקות סביב אישור השיר וסימני השאלה שעמדו באשר להשתתפות בתחרות השנה.
הסרט מתמקד בתחרות הזמר בראי ההיסטוריה רווית מלחמות ישראל. איך השפיעו על האווירה בארץ, על האופן בו התקבלנו באירופה, ועל השירים עצמם. מרואיינים: אנשי מוסד, היסטוריונים, ונציגי ישראל בעבר.

בהצצה, משה ואורנה דץ מספרים על השתתפותם באירוויזיון 91, למה נאצלו להישאר בחדר, וההרגשה שקיבלו מהעיתונאים שאנחנו הצד האשם ומה בכל זאת היתרון בלהיות מתמודד ישראלי באירופה שמחויב בליווי של אבטחה כבדה. 
 

ערב השידורים של "כאן" יחל מיד בתום מהדורת החדשות, בשעה 21:30, וייפתח עם קליפ מיוחד לשיר "יוניקורן", שייצג את ישראל בשנה שעברה, בביצוע משותף ומרגש של נועה קירל, שהעפילה למקום השלישי באירוויזיון 2023 יחד עם עדן גולן שנבחרה לייצג את ישראל בתחרות השנה. 
 
לאחר הסרט, ייחשף השיר "הוריקן", בנוכחות עדן גולן והיוצרים, שימשיכו ביחד לשידור חי ומתגלגל בהנחיית עקיבא נוביק ואסף ליברמן. לאורך המשדר יובאו תגובות ראשונות לשיר מרחבי העולם, ופרשנויות של מומחי אירוויזיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה