טלוויזיה

אבי אבורומי בדרך למסך: זה הריאליטי שישתתף בו לראשונה

הזמר שפרץ לחיינו לפני שנתיים, וכבר הספיק להיכנס לעולם המשחק, ישתתף לראשונה בתוכנית ריאליטי. איפה נראה אותו מתחרה ומי יתמודדו מולו?
שירה יום טוב | 
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)
לפני שעה קלה דווח על ליהוקים נוספים לנבחרת הכוכבים של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, עם חיזוק מרענן לשורות שבשבועות האחרונים התמלאו בספורטאים ומדליסטים, וכעת מקבלות אליהן שמות חדשים ומסקרנים.
ברוקדים עם כוכבים ממשיכה במרץ לעבוד על ליהוקי העונה הבאה, אחרי שתי עונות מוצלחות של חידוש הפורמט בקשת.בינתיים לוהקו לא פחות מ-שלושה מדליסטים אולימפיים שמן הסתם יביאו איתם שפע של תחרותיות ספורטיבית על הרחבה.
כעת מודיעים בהפקה על ליהוקים נוספים עם קונטרה בקצת תחומי סלבס אחרים. הליהוק הראשון והמפתיע הוא המנטליסט והקוסם חזי דין, השחקנית דניאל גל וכן הזמר אבי אבורומי שפרץ לחיינו בסערה בשנתיים האחרונות.
אבורומי פרץ ממש בשנים האחרונות לתודעה ומאפס למנורה הפך לאחד הזמרים הפופולאריים בישראל. יחד עם זאת, בקריירת הסלבס הקצרה שלו, הוא עדיין לא הספיק להשתתף באף ריאליטי, וזו עבורו טבילת האש הראשונה והמעניינת במיוחד בתחום.
עבור דין מדובר בריאליטי שני בקשת 12, כשהשתתף במטבח המנצח VIP בשנה שעברה יחד עם אימו. עם כישורי הבישול הוא לא הגיע רחוק במיוחד וסיים את העונה במקום הרביעי, ואולי עכשיו יצליח לטפס גבוה בתחרות.
דניאל גל לעומת זאת, מגיעה עם רקע לא מבוטל לתחרות. השחקנית, שפרצה עם תפקידה הראשי ב"תאג"ד", רקדה במספר להקות מחול, ובעצם פיתחה קריירה כרקדנית עוד לפני תפקידי המשחק שקטפה בשנים האחרונות, ונראה כי מדובר במתמודדת מבטיחה לעונה.
 
בשבועות האחרונים דווח על ליהוקים שונים ומגוונים ביניהם העיתונאית גאולה אבן סער, שהגישה עד לאחרונה ברשת 13, שמצטרפת כמשתתפת בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים". עוד דווח כי תשתתף בתחרות נטע ברזילי, וכן יאנה יוסף, לירז צ'רכי, לינוי אשרם, אלישע בנאי, רומי פרנקל, אורי ששון, ירדן ג'רבי.
כמו כן הודיעו בקשת 12 על ליהוק מסקרן נוסף עם סגירת השתתפותו של הקומיקאי וכוכב ארץ נהדרת מריאנו אידלמן, וכן הצטרפה למתמודדי העונה ואלרי חמתי, פיינליסטית הכוכב הבא 2022. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה