טלוויזיה

צפו: האם רשת פוקס ניוז סותמת פיות לעיתונאים?

כתבת מרשת פוקס ניוז, אייבורי הקר יצאה נגד הרשת וטענה כי היא מסתירה מידע מהצופים והאשימה את הערוץ בהטיית נרטיבים. הקר הושעתה מהתפקיד
מערכת ice | 
אייבורי הקר (צילום אינסטגרם)
ביום שני האחרון, אייבורי הקר כתבת פוקס 26 הפופולרי בטקסס שבארה"ב מרשת פוקס ניוז יצאה נגד הערוץ. בדיווח שלה בשידור חי במחוז מונטגומרי, הקר ביקרה את הערוץ וטענה יצירת נרטיבים וסיפורים מוטים. "חברת פוקס סותמת לי את הפה" אמרה הקר בשידור חי "כדי להסתיר מידע מכם הצופים ולהבנתי אני לא הכתבת היחידה שזה קורה לה".
 
הסרטון התפוצץ לאחר שעמותת "פרוייקט וריטאס"  פרסם ריאיון עם הכתבת ושם הקר טענה שהיא יצאה בביקורת בשל העובדה שהצופים מרומים "חדשות פוקס תקפו אותי מאחר שהבעתי עמדה נגד הצנזורה".
בוידאו בו הקר ראיינה את אחד ההרופאים ממרכזי הבריאות בנוגע לתרופה שבה  השתמש לטיפול בחולי הקורונה. הקר הסבירה שזו כנראה לא הייתה שאלה שהיא הייתה אמורה לשאול. מדובר בראיון שהמנהלות של הערוץ שלחו את הקר ולאחר מכן היא השמיעה בריאיון לפרוייקט וריטאס הקלטות של המנהלות שלה נוזפות בה על השאלות על אותה תרופה וקוראות לה לוותר על הפרסום. 
כמה ימים לאחר מכן, העיתונאית קיבלה תשובה מהממונות עליה: "זה לא רק הצופים, מדובר במה שהמנכ"ל שלנו רואה". הקר הושעתה מתפקידה והפכה להיות הכתבת השנייה של רשת  פוקס שהתנגדה בפומבי להנהלת מערכת החדשות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה