טלוויזיה

הילה קורח נפרדה ממהדורת השבת, מתי תתחיל המחליפה שלה?

המגישה של 'מהדורת השבת' בחדשות 13 הגישה בפעם האחרונה ותוחלף בתמר איש שלום שתכנס לתפקיד ב-30 בינואר, כאשר בשבוע הבא יגיש מנחה זמני
מערכת ice |  1
הילה קורח (צילום צילום מסך רשת 13)
הילה קורח הגישה אמש (שבת) את מהדורת השבת האחרונה שלה בחדשות 13, כאשר את מקומה תתפוס החל ב-30 בינואר תמר איש שלום שתתחלף איתה בעמדה כאשר הראשונה תגיש יחד עם אודי סגל את המהדורה של חדשות 13.
קורח נפרדה מהחברים באולפן בפוסט שכתבה: "להתראות מהדורת השבת! תודה חברים מופלאים שכמותכם- רוני ליאור, דן הקט, אנג'ליקה שמאלוב, גל גוטר, לימור גליק, אריק ווייס ואסף אופיר הנששששמה שאין לו אינסטגרם. בהצלחה רבה לרביד ליפקין, שחר זוהרי, פיני אסקל וכמובן לתמר איש שלום".
ולך אבי כהן, יודעת שאתה שונא סיכומים פומביים אבל תהיה בשקט רגע. תודה שלימדת אותי (על טלוויזיה אבל בעיקר על עצמי) יותר ממה שחלמתי לבקש. וגם שלא הרגת אותי נתראה בקרוב בימי חול".
 
כמו בלא מעט מקרים, ערכה קורח שיחה ברילס עם הכתב לענייני ערבים של חדשות 13 חזי סימנטוב שהתייחס להגשה בפעם האחרונה של קורח את מהדורת השבת: "אני עוד אראה אותך באולפן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנשי הטלויזיה על כל תזוזה בהגשה נפרדים כאילו משהו מת
    רוני 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם אנשי הטלויזיה צריכים להבין שאתם לא מרכז העולם אתם בסך הכול מקריאים חדשות מהפרומפטר אתם לא מדענים זוכי פרס נובל בסך הכול מקריאים חדשות ואם אתם מראיינים אתם בסך הכול שואלים שאלות שכול אחד מאיתנו יכול לשאול כל החלפת רצועת שידור נפרדים מההולך כאילו סוף העולם הלו מישהו אחר יקרא את החדשות במקומו והדבר הכי מעצבן שכשמגישה עוזבת (גב קורח תרתי משמע) מחזירים אותה כאילו אין אחרות תנו כי ההפקה התאהבה בה ,עלינו היא נמאסה תנו צנס לצעירות אחרות חדשות גם כן להתפרנס
    סגור