טלוויזיה

הרייטינג לא ממריא: זה הניסיון החדש של תאגיד השידור

תאגיד השידור הציבורי הודיע הבוקר (ראשון) כי התכנית האהובה "בואו לאכול איתי" תעבור לרצועת הפריים טיים, שם מקווים כי צעד זה יעזור לערוץ להציג נתוני רייטינג טובים יותר
מערכת ice |  1
אפליקציית כאן לטלוויזיות (צילום יח"צ)
בכאן 11 שוברים את הראש איך להצליח להרים ולו במעט את אחוזי הרייטינג הנמוכים של הערוץ. בכל הקשור לרצועת הפריים טיים רשת 13 עם "האח הגדול" וקשת 12 עם "הכוכב הבא" מותרים לתאגיד השידור הציבורי אבק ושם מנסים להצליח ולהרחיב את אחוזי הצפייה. כחלק מהמאבק בערוצים הגדולים, בכאן 11 משנים את פריסת התוכניות של הערוץ. הבוקר (ראשון) בתאגיד דיווחו כי התוכנית האהובה "בואו לאכול איתי" מקודמת לרצועת הפריים טיים ותשודר מיד בתום מהודרת החדשות של הערוץ.
 
כאמור "בואו לאכול איתי" נחשבת לאחת התוכניות האהובות של ערוץ כאן 11 ובשבוע שעבר יצא לדרך העונה השישית של התוכנית. פורמט התכנית מבוסס על הפורמט הבריטי "Come Dine with Me" של ערוץ 4 הבריטי. התוכנית עלתה לראשונה לאוויר ב-6 במאי 2012 בערוץ הראשון, שם שודרה במשך שתי עונות והחל מעונתה השלישית משודרת בכאן 11. פרקי התוכנית מלווים בקריינות קומית של שי אביבי.
 
אתמול בנתוני הרייטינג של אמש האח הגדול הצליחה להגיע על תקרה ה- 20% שברשת 13 כל כך חיכו לו. בכך התוכנית רושמת ניצחון נוסף עבור רשת 13, ומשיגה כאמור 20% רייטינג בדיוק שהם  -538 אלף צופים במדד. הכוכב הבא של קשת מסתפקת ב-15.2%, עם 396 אלף צופים. בכאן 11 שידרו את "משפט הבנקאים", בהם צפו 75 אלף איש, 3.4% רייטינג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ועדיין בואו לאכול איתי אחלה תוכנית וצופים בה גם ביוטיוב
    קובי קדוש 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חייב לציין שהקבוצה של שבוע שעבר הייתה נפלאה, זו של השבוע מסקרנת, ומי שסקרן אותי הכי הרבה זה שחר חן מהקבוצה של שבוע שעבר ואני בטוח במליון אחוז שהוא עוד יגיע אלינו לטלוויזיה בריאליטי כזה ואחר, ואולי גם חני בונבון... אורפז עייפה לי מדיי ונשואה עם ילדים אין לה מה להציע, שימרי היה פרווה ועודד יכול להיות בריאליטי אבל נראה לי שהוא עצור מדיי לזה.
    סגור