טלוויזיה

משתתפת האח הגדול על 'ריב החתולות' בבית: "חבל"

לינור סביניק, יוצאת האח הגדול, התייחסה ריבים בין טליה לבר כשענתה לשאלות העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה כשאמרה: "שרופה על טליה ושרופה על בר. זה שהן לא מסתדרות ביניהן זה חבל, אבל זה שלהן בלבד"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה הנוכחית של האח הגדול תיזכר לעוד שנים רבות כאחת מהשנויות במחלוקת ביותר בתולדות התכנית. אינספור ריבים, תככים, מזימות, רומנים, התאהבויות, אכזבות ומה לא קרה בעונה הזאת.
מי שעושות לא מעט אקשן בעונה הזאת הן טליה ובר, צמד הדיירות שלא מפסיקות לריב לרגע. לינור סביניק, יוצאת האח הגדול, התייחסה אתמול (שני) לריבים בין טליה לבר כשענתה לשאלות העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.
 
אחד העוקבים שאל את סביניק: "את באמת תומכת בהתנהגות הברברית של בר? מפתיע..." סביניק הכחישה וענתה: "אני לא תומכת בהתנהגות ברברית. אני פשוט שומעת את מה שהיא אומרת ולא את איך שהיא אומרת את זה".
 
בשאלה הבאה של אחד העוקבים היא נשאלה "איך את אוהבת גם את טליה וגם את בר?". סביניק הסבירה את עמדתה: "שרופה על טליה ושרופה על בר. זה שהן לא מסתדרות ביניהן זה חבל, אבל זה שלהן בלבד".
 
כזכור, דנה אמסלם, המתמודדת שהודחה לאחרונה, יצאה מבית האח הגדול ותקפה את טליה: "נווו???? תגידו לי אתם!!! היא לא האישה הכי שחקנית שהכרתם כל החיים???? מה זה ההתייפייפות נפש הזאתתתתתתת איזה כיף שאתם סוף סוף רואים את ההתנהגות הביזיונית שלה! טליה שכולה תכלת בתחת שלי". אין ספק שטליה הצליחה לעצבן הרבה מאוד אנשים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יש להיות שרופה על בר הערסית?! (ל"ת)
    שי 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור