טלוויזיה

השנה החדשה בפתח: אלו הסדרות החמות שיגיעו בינואר ל-yes

עם השנה החדשה במרחק של מספר ימים מאתנו הגיע הזמן לגלות באילו סדרות חדשות נוכל לצפות כבר החל משבוע הבא 
מערכת ice | 
שירות 4K של yes (צילום יח"צ)
השנה החדשה נמצאת במרחק קצר מאתנו ולכבודה חברת Yes מתחדשת גם היא עם עולם סדרות חדש שיעלה כבר בחודש הקרוב. בקרב הסדרות החדשות שיעלו נוכל לראות את העונה החדשה והמצופה של הלהיט "מלכת היופי של ירושלים", שידור ישיר של אחד הטקסים הכי נוצצים בהוליווד ומספר השקות חדשות ומרתקות.
לצד "מלכת היופי של ירושלים" תעלה גם העונה השנייה של "כבודו" בכיכובו של בריאן קרנסטון, אשר נרכשה במקור מהסדרה הישראלית באותו השם. עונות נוספות שיעלו הן "שונאים את סוזי", "חוקי המשחק" ועוד.
 
אם נרצה דווקא לצפות בתוכן חדש נוכל ליהנות מ"פוקר פייס" בכיכובה של נטשה ליאון ("בובה רוסית"), בה היא תגלם אישה שלה כישרון מיוחד לדעת מתי מישהו משקר – מה שעוזר לה לפענח מקרי פשע מוזרים. סדרה חדשה ומצופה ביותר שתעלה היא "הטירון: סוכנת חדשה". מדובר בסדרת בת לסדרת האקשן האהובה "הטירון". כמו כן יושקו סדרות חדשות מכל העולם, בהן "החשודים", "כבאי קליפורניה", "קולין מהנהלת חשבונות" ועוד.
לבסוף, אחד מהטקסים הנוצצים ביותר בהוליווד, ששנה שעברה בוטל עקב חשדות לגזענות בקרב קהל המצביעים, טקס "גלובוס הזהב" ישודר באופן ישיר, בהנחייתו של ג'רוד קרמייקל מסטרדיי נייט לייב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה