קריירה ולימודים

כוכבת הישרדות נחשפת: לא תאמינו מה שמה האמיתי

הדוגמנית מאיה קיי, הפכה לשם חם במיוחד בישראל בתקופה האחרונה, כשהיא משתתפת בעונה החדשה של הישרדות. אבל האם ידעתם מה שם משפחתה האמיתי?
מערכת ice |  3
הישרדות (צילום יחצ)
הדוגמנית מאיה קיי, הפכה לשם חם במיוחד בישראל בתקופה האחרונה, בעיקר הודות לעובדה שהיא משתתפת בעונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13. זמן קצר אחרי שהשתחררה מצה"ל, קיי חשפה על הקשיים שעוברים עליה בתור דוגמנית.
היום (שישי) חשפו ב-TMI את שם משפחתה האמיתי של מאיה קיי, שקיי כמובן זה שם הבמה שלה. מאיה נולדה תחת השם המלא מאיה קרברושיץ. אמנם שם המשפחה של מאיה מופיע בעמוד האינסטגרם שלה, אך להפתעתכם הרבה, קרברושיץ זה שם משפחתה האמיתי.
 
באחד הפרקים בהישרדות, קיי חשפה כי "יש תקופות שאני לא אוכלת כי אני מרגישה יותר מדי או יש תקופות שאני אוכלת יותר כי אני מרגישה רזה מדי כי אני לא מספיק טובה בשביל האנשים האלה. היו ימים שפשוט הייתי מוותרת על לאכול. קמה בבוקר, שותה כוס קפה ונשארת על כוס קפה".
על כך כתבה מאוחר יותר באינסטגרם: "בסוף העולם שמאלה, פתאום הרגשתי שאני שווה משהו.  כמה שזה מפחיד לחרוג מהמסגרת לשנייה. האם הם ישימו לב אם אכלתי היום? זה ישנה לי את הגזרה? האם אני שמה לב? איך אני יודעת בזכות מה אני מקבלת פרויקטים וקמפיינים? יש ימים שאני סופר בטוחה בעצמי, ויש ימים שאין לי מושג איך אני מתחילה אותם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לתת לכתב כדור. בראש
    ממי 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב דפוק את מי זה מע יין. יש אנשים זקוקים ברחוב בהם אתה או את לא מתעניינים חכו חכו
    סגור
  • 2.
    זוארץ ,
    צ'יצ'ו 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין לי תביצים
    סגור
  • 1.
    לא תאמינו אבל השם האמיתי של מאיה קיי הוא גיא סוארץ (ל"ת)
    מישו 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור