טלוויזיה

גיא פינס מותקף בגלל גרושתו של בן אל: "כתבה חד צדדית"

דוד ורטהיים, כתב וואלה! ברנז'ה טען: "למעלה מ-5 דקות של אייטם ואף גילוי נאות אחד שהסוכנת של עמר, היא אחת העובדות הבכירות בתוכנית כבר כמעט 20 שנה, גלי כהן", המגיש השיב: "לגבי חברויות וניגודי עניינים טול קורה מבין עיניך"
מערכת ice | 
גיא פינס (צילום אינסטגרם/ גיא פינס)
אורטל עמר הגישה אמש (ראשון) תביעה בגובה מיליון שקל מהעיתון 'ישראל היום' וכתב הרכילות והתרבות שלו ערן סויסה לאור פרסום ההקלטות של בן אל תבורי מקלל אותה ואת בנם תו פרינס. אלא, שדוד ורטהיים פחות מתרשם ממה שמערכת 'ערב טוב עם גיא פינס' עשתה בעת הפרסום של ההודעה על כך.
ורטהיים כתב: "אמש בפינס, כתבה חד צדדית באופן שנראה כמעט מבושל, נגד ישראל היום וערן סויסה ובעד אורטל עמר - עובדת לשעבר של התוכנית. זאת על רקע תביעה של האחרונה נגד העיתון וסויסה.  למעלה מ-5 דקות של אייטם ואף גילוי נאות אחד שהסוכנת של עמר, היא אחת העובדות הבכירות בתוכנית כבר כמעט 20 שנה, גלי כהן".
 
פינס השיב: "למקרה שפספסת היה גילוי נאות על קשרי העבר של המערכת עם אורטל עמר. גלי בראון לא עוסקת בתוכן המשודר בתכנית כבר שנים. בפעם האחרונה שבדקתי הגשת תביעה של אם חד הורית על פרסום תכנים שקשורים לבנה הקטין ללא אישורה זה סיפור די חזק, זה שהעיתון והכתב סירבו להגיב לא הופך את זה לכתבה חד צדדית".
התשובה של ורטהיים הייתה: "סיפור חזק ביותר שראוי היה לעסוק בו באופן ענייני. לגבי כהן, נו באמת גיא, כולם יודעים שהיא קשורה באופן ישיר לכמה מהתכנים שלכם כולל שיתופי פעולה על המסך ומחוצה לו. היה הרבה יותר פשוט לפתור את זה בגילוי נאות קטן של משפט במקום לנסות להסביר את עצמך פה עכשיו כששנינו יודעים מהי האמת".
לכך השיב המגיש: "האמת הברורה היא שתביעת מיליון נגד גוף תקשורת חזק בעקבות ההקלטות הצהובות ההן על הילד  היא אייטם יותר מראוי - שאחרים חוששים מלעסוק בו בגלל חוסר הנוחות להתעמת עם עיתונים- ממש בלי קשר לשיעור בעריכה שאתה מנסה להעביר לנו כאן".
עורך וואלה ברנז'ה תקף חזרה: "לא חושב שזה חד משמעי (בסוף אלו הורים שחיים מכתבות יחצ צהובות ונדחפים לכל חור ואז באים בטענות לעיתונים שמפרסמים אמת). הילד לא ייפגע מזה שסויסה פרסם, אלא מזה שאלו ההורים שלו. אבל זורם ומסכים שיש פה דילמה. ועדיין, שום אומץ, חשש או בטיח. הסיבה שחשפת היא פשוט כי קיבלת ממנה את האייטם".
פינס השיב: "אתה הרי יודע שזה לא כך. יש לנו מערכת מיומנת שמסקרת את התחום. הסיבה היחידה שהתלבטנו אם לפרסם את התביעה החשובה היא מחשש לתגובה קטנונית של מישהו שמחפש אותנו בשיטתיות על כל דבר (כולל לייחס לנו אייטמים בטעות ולהתנצל אחרי) - אז לגבי חברויות וניגודי עניינים טול קורה מבין עיניך". ורטהיים עקץ בהומור: "אם דיברת עלי, אתה אופטימי שאני צופה. בשעה הזאת רק ״הדוח של אראל סגל״ בערוץ 14".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה