טלוויזיה

שינוי דרמטי ברשת 13: זה המחליף של אילה חסון ב-19:00

העיתונאית הוותיקה החליטה לשים סוף לספקולציות וסיפרה כי היא עוברת לתאגיד ובינתיים ברשת 13 חתמו סופית את המעבר של גיא לרר והצינור למשבצת של 'אזור בחירה' שתרד בקרוב מהמסך

כפיר אדר |  4
אילה חסון בתוכנית "מדד ישראל" עם אברי גלעד (צילום רשת 13)
פצצת ענק הטילה איילה חסון, מגישת רשת 13 הוותיקה שהחליטה לחזור לתאגיד השידור הציבורי, אחרי שצלח המשא ומתן עם כאן 11 לגבי מעבר, כעת בערוץ ממשיכים למצוא פתרונות למילוי לוח השידורים.
לעת אתה, הוחלט כי המחליף הזמני שלה במטה המרכזי יהיה ספי עובדיה, זאת על אף הרייטינג הנמוך שהשיג השבוע של 3.7% בלבד, בינתיים מי שיגישו את המהדורה המרכזית בשישי הראשון להגיש ביום שאחרי חסון הוא אודי סגל. כמו כן, חילוף אחד שנסגר סופית ורשמית היום (חמישי) הוא המעבר של הצינור עם גיא לרר לרצועת 19:00 במקום 'אזור בחירה' שתרד בקרוב מהאוויר.
כזכור, חסון התייחסה לראשונה לשמועות ושמה סוף: "צופות וצופים יקרים. העבודה העיתונאית שלי היא למען הציבור הצדק וחברה טובה יותר. לפני חודשים קיבלתי הצעה מהתאגיד שאותה שיתפתי בשקיפות את מנכל חדשות 13. אני מודה לאנשים היקרים והמסורים שעבדתי איתם ובמיוחד לצוות שישי היקר לליבי. החלטתי להיענות לבקשת התאגיד. מבקשת מכם צופים יקרים. המשיך איתי ניפגש על המסך ומשתמע ברשת ב".
 
התכנית ברשת 13 בכל מקרה כרגע, היא שאיילה חסון אאוט וגיא לרר אין ועכשיו יש גם תאריך. ברשת 13 מתכננים שוב שינוי ברצועה הכי קשה לפיצוח, של 19:00 בערב, כאשר למרות שיאי רייטינג בתקופה האחרונה לתכנית "אזור בחירה". התוכנית "הצינור" עם גיא לרר עתידה לעבור מהלייט נייט ולהתחרות מול תכנית חיסכון של קשת 12. עובדי הערוץ קיבלו הודעה כי החילוף יקרה ב-30 באפריל 2023.
 
הצינור משיגה לרוב נתוני צפייה גבוהים ומאיימת מאוד על המתחרה גיא פינס ממול בקשת. לטובת המהלך, אמור לרר לקבל חוזה לשלוש שנים. על אף העניין הרב שיצרה חסון ודרוקר, המהלך עתיד לצאת אל הפועל כבר בעוד כחודשיים עם החלפה נוספת של הפנים ברצועה.
 
עוד לפני שבועיים, דיווחים שונים גרסו כי ללרר הוצע סכום גבוה מאוד, כולל הבטחה מצד רשת 13 כי בכל מקרה בעתיד הוא יוכל לחזור לרצועת הלייט נייט שעימה הוא כל כך מזוהה במקרה שבו לא יביא את התוצאה הרצויה ברצועה החדשה.
כזכור, בסבב הבחירות האחרון, הושקה "אזור בחירה" עם המגישים אילה חסון ורביב דרוקר שהגישו ברוטציה והיו אמורים לרדת מהאוויר קצת אחרי כניסת הממשלה, אבל למרות פתיחה חלשה שנעה סביב 3%, השניים כבר הגיעו לאיזור 9%, במיוחד חסון שמקבלת יותר פידבק מהצופים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ברוך שפטרנו מזו (ל"ת)
    איגוד הבהמות 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    ספי???
    eliya 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם קטן לא יכול להכנס בנעלי איילה!!!
    סגור
  • 2.
    ספי???
    eliya 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם קטן לא יכול להכנס בנעלי איילה!!!
    סגור
  • 1.
    החליפו מרצדס בסוסיתא .לרר המסית הלאומי (ל"ת)
    שיר 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור