טלוויזיה

קשת 12 מתכננת הפתעה: כתב חדשות 13 בתכנית חדשה

נדב איל, כותב טור מהבכירים בידיעות אחרונות ולשעבר עורך חדשות החוץ ב-13, יגיש לצד מגישה או מגיש נוספים, עדיין לא ברור מי ימלא את העמדה לצידו, אך כעת הפורמט בפיתוח
מערכת ice | 
נדב איל (צילום פייסבוק/נדב איל)
השינויים בלוח השידורים בשני הערוצים הגדולים בישראל לא נפסקים. על פי פרסום ראשון של דוד ורטהיים היום (שלישי), בערוץ קשת 12 עובדים בימים אלה על פיילוט לתכנית שבועית חדשה שתעסוק בנושאי חדשות ותרבות.
על פי המסתמן נראה שיהיה זה נדב איל, כותב טור מהבכירים בידיעות אחרונות ולשעבר עורך חדשות החוץ ב-13, יגיש לצד מגישה או מגיש נוספים, עדיין לא ברור מי ימלא את העמדה לצידו, אך כעת הפורמט בפיתוח.
רק אמש היה נראה שאיילה חסון בדרך לראיון מפתיע במיוחד באולפן שישי של חדשות 12, או שבכלל מדובר ברעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. תמונה שהעלה עורך מדור וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים גרמה לשיח ער בנושא ולחרושת שמועות. לא מעט מהעוקבים כתבו: "זו איילה חסון", חלק טענו שזיהו זאת "לפי הכתפיים", היו לא מעט בדיחות גם על חשבון המרואיינת עם קאבר אלבום של תיסלם, שחקני כדורגל, כוכבים מארצות הברית כמו רוד סטיוארט ועוד
אם תתראיין, ייתכן שהנושא יהיה התביעה שבדרך נגד מיקי רוזנטל, חבר הכנסת לשעבר, אחרי שהבטיח לחשוף את מה שהוא יודע על איילה חסון עם שרשור מתגרה במיוחד ששולח לא מעט חיצים נגד ונגד בעלה שי נשר.
רוזנטל כתב: "שבוע טוב, מתחילים עוד פרק בסדרה "איילה חסון - נפלת על האיש הלא נכון". היום נעסוק בפרקטיקות העיתונאיות של איילה חסון. ובכן בשבוע שעבר פרסמה חסון כתבה תחת השם "הסרטון, המו"ל והשר". בתמצית, הכתבה רומזת שהשר לשעבר גדעון סער ניסה באמצעות סרטון חטטני לסחוט את המו"ל עמוס שוקן...".
 
עוד הוסיף: "כדי שהלה יגנוז תחקיר על השר בעתון "הארץ". אלא, שעוד בפתיח לכתבה אומרת חסון ואני מצטט: "למען הסר ספק, מי שצילם את הסרטון היה חוקר פרטי בשליחות של מישהו. לגדעון סער לא היה שום קשר לצילום הסרטון. בואו נבהיר עניין חשוב כבר בראשית הדברים: אינני מגן על גדעון סער, לא דיברתי עם גדעון סער כבר שנים רבות ואיני יודע - מפני שלא בדקתי - אם יש ממש בשמועות לגביו". 
כמו כן טען: "ועכשיו כמה תהיות לגבי טיב העיתונאות של חסון: אם גם לפי ידיעתך לגדעון סער לא היה שום קשר לסרטון, כיצד את לא מפסיקה ליצור רושם בכתבה שכל מיני אנשים חשבו שהאיום "בסחיטה" נעשה באמצעות הסרטון?  הרי זה גם השם שנתת לכתבה: "הסרטון, המו"ל והשר". האם השר "סחט" את שוקן באמצעים אחרים? את לא יודעת. ובכלל, הרי רוב הפרטים שפרסמת בכתבה פורסמו בעבר? מה העילה החדשותית לפרסום? האם הסיבה היא התמכרות שלך ללייקים של הביביסטים?".
לסיום רמז: "למה הדבר דומה. בדיוק לדוגמא שנתתי בקשר לחסון בשבוע שעבר בתכניתו של רביב דרוקר וגם בחשבונותי בפייסבוק ובטוויטר: בעלה, שי נשר, גנב לי כספים מקופה משותפת. (להלן הסרטון שהוא עובדה קיימת) איילה חסון אולי ידעה ואולי לא ידעה על מעשיו של בעלה, אבל סביר להניח שנהנתה מן הכספים הללו..(להלן הרמיזות שהשר סער השתמש בסרטון לסחוט את שוקן)".
 
"ועכשיו אני אשאל האם איילה חסון גנבת? וגם אעשה מעשה איילה חסון ואומר "למען הסר ספק, לאיילה חסון לא היה שום קשר לנטילת הכספים של בעלה שלא כדין"..מחר פרק נוסף ועסיסי במיוחד בסדרה "איילה חסון - נפלת על האיש הלא נכון". רמז: האם שוקן הוזהר שלא לפרסם כתבה על שי נשר?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה