טלוויזיה

Yes חושפת: העונה השנייה של הסדרה "הטבח" תעלה בסוף החודש

על רקע תמיכתה בסדרות מקור ישראליות, הודיעה חברת "Yes", כי בסוף חודש דצמבר תשודר העונה השנייה של סדרת הדרמה "הטבח". אילן סיגל, מנכ"ל yes: "מאז פרוץ המלחמה לא עצרנו את צילומיה של אף הפקת מקור, מתוך מחויבות להמשיך ולתמוך בתעשיית הטלוויזיה הישראלית"
מערכת ice | 
סדרת הדרמה הטבח (צילום איתן ברנט)
על רקע התחייבותה להמשיך בשגרת עבודה על יצירה ישראלית ולא לעצור צילומי הפקות מקור: חברת 'yes', עתידה לשדר את סדרת הדרמה המצליחה "הטבח" ב-31.12, בכיכובם של דנה פרידר, גורי אלפי, גל תורן ויעל אלקנה. סדרת הדרמה, "הטבח" הינה סדרת הדרמה הישראלית הראשונה שתשודר בטלוויזיה מאז פרוץ המלחמה.
אילן סיגל, מנכ"ל "yes", סיפר על תמיכת החברה בסדרות מקור ישראליות בתקופה הזו:  "מאז פרוץ המלחמה לא עצרנו את צילומיה של אף הפקת מקור מתוך  הכרה במשמעות הגדולה שיש לרציפות העבודה עבור תעשיית הטלוויזיה המקומית. כחברה שחרטה על דגלה את קידום היצירה הישראלית, אנו מחויבים לחזק במיוחד בימים אלו את כל הגורמים והאנשים המוכשרים העוסקים במלאכה זו".
מלבד תמיכתה בימים אלו בסדרות מקור ישראליות, הודיעה חברת "YES" כי במהלך הרבעון הראשון של 2024, בקרוב תחל החברה לצלם את הסדרה "תחריר", העוסקת במצור על שגרירות ישראל בקהיר.
כידוע, סדרת הדרמה "הטבח" בהפקת "קסטינה תקשורת" ובבימוי ארז קו-אל, עוסקת בחייו של נמרוד, שמחליט לעזוב את עבודתו כהייטקיסט ומבצע הסבה מקצועית לטבח במסעדה של השף המוכר דורי, שאותו מגלם גל תורן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה