טלוויזיה

yes‏ לאסקפיזם: הצצה בלעדית לפרק החדש של הטבח

הצצה בלעדית: הערב יעלה ב-yes פרק 3 מתוך העונה ה-2 של סדרת הדרמה הישראלית הראשונה שמשודרת בטלוויזיה מאז פרוץ המלחמה, הטבח, בכיכובם של דנה פרידר, גורי אלפי, גל תורן ויעל אלקנה. הערב בפרק - חיקויים קורעים מצחוק של פאבלו רוזנברג ואסי דיין

מערכת ice |  1
סדרת הדרמה הטבח (צילום איתן ברנט)
על רקע הצורך להמשיך בשגרת עבודה של יצירה ישראלית: חברת 'yes', העלתה לשידור את סדרת הדרמה המצליחה "הטבח" בסוף דצמבר. הסדרה, בכיכובם של דנה פרידר, גורי אלפי, גל תורן ויעל אלקנה, הינה סדרת הדרמה הראשונה שתשודר בטלוויזיה מאז פרוץ המלחמה.
כעבור שנתיים אחרי שהתוודענו אליו בפעם האחרונה דורי (גל תורן) הוא עכשיו הוא כוכב-עושה תכניות טלוויזיה עתירות רייטינג אבל כבר לא עושה אוכל. באופן מקרי הוא פוגש את נמרוד (גורי אלפי) על הפס החם של מסעדה מצליחה. 
 

המפגש מעיר את מערכת היחסים הזו מחדש. דורי שמנסה להתנער ממשבר משפחתי שפקד אותו, מנסה לסחוף איתו את נמרוד להרפתקה שתחזיר אותו לעניינים ותגדיר מחדש את חווית האכילה במסעדה.
 
לחייהם נכנסת מיה, (דנה פרידר) יזמית צעירה ובת לאיש עסקים אמיד (מוטי רייף) שתקים איתם יחד את המסעדה החדשה. הצוות החדש מלא תשוקה ויוצא לחפש לוקיישן מדויק, בונה תפריט שידברו עליו, ינסה ויטעה, יתאהב וישבור את הכלים, והכל במקסימום עד שזה ישתלט עליהם ויאיים להרוס את כל מה שהם בנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה לי שכדאי
    אני 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשנות את השם ל המטבח
    סגור