שיווק ופרסום
שלי גפני השיקה פופ אפ חדש: מי הגיעו לנסות את המוצרים?
הדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני השיקה אתמול את הפופ אפ הראשון למותג הטיפוח שלה Pelle בקניון עופר רמת אביב וכל החברים מהתעשייה הגיעו לברך:
הדוגמנית ואשת העסקים, שלי גפני השיקה אמש את הפופ אפ הראשון למותג הטיפוח שלה Pelle בקניון עופר רמת אביב וכולם הגיעו לפרגן לה ולהשיק: שירלי בוגנים, שגית רביבו, אורנה דץ, רונית יודקביץ', מושיק גלאמין, אירית רחמים, סתיו קצין, מור סילבר, קסניה טרנטול, יובל מעתוק, אירה דולפין, שרון חזיז, ענת הראל, דורין סגול, אלית מוסאיוף, אור ואורנה אלוביץ', מירי טוכמאייר, דנה ספקטור, ירדן חי ועוד.
סתיו קצין, צילום: אור גפן
מותג הטיפוח PELLE, שחגג לאחרונה שלוש שנות פעילות, מציע מוצרי טיפוח איכותיים, מבוססי רכיבים פעילים, המפותחים כולם בישראל. המוצרים מתאפיינים במרקמים נעימים, דיוק ואפקטיביות, תוך שמירה על קשר אישי ואמין עם הלקוחות. הוא יפעל בין התאריכים: 03.09.25-21.09.25.
עוד ב-
מור סילבר, צילום: אור גפן
לדברי שלי גפני, בעלים ומייסדת החברה: “אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את הפופ-אפ הראשון שלנו דווקא בקניון עופר רמת אביב – מקום שאני מחוברת אליו ומרגיש לי כמו בית. יצרתי את ‘פלא’, מתוך רצון עמוק להעניק לנשים לא רק מוצרים, אלא חוויה שלמה. חוויה שמחברת בין גוף, נפש ותודעה. רציתי ליצור משהו שיהיה נגיש, טבעי, איכותי, ובעיקר שיזכיר לכל אישה את העוצמה שטמונה בה ועכשיו בפעם הראשונה הפלא הזה יוצא בפופ אפ ראשון בקניון רמת אביב שכל אחת תוכל לבוא ולהתנסות במוצרים ולפגוש אותי אישית".
ב־PELLE מאמינים כי טיפוח הוא לא רק קוסמטיקה – אלא תפיסת עולם. המותג שם במרכזו קהילה נשית חזקה ותומכת, המעניקה השראה לחיים בריאים, מאוזנים ומלאי שמחה, לצד שילוב של מוצרי טיפוח, תוספי תזונה ותוכן מעצים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



