שיווק ופרסום

תחל שנה ומינוייה ביהושע: חזקוש ישורון ואבישי קשת מצטרפים - עידן אלרום מונה לסמנכ"ל הדיגיטל

אלרום, לשעבר מנכ"ל RAK מקבוצת גלובס מונה לסמנכ"ל ובמקביל דודו דהן יעבור לשמש כמסנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל. ישורון שמגיע מטוויסטד וקשת מ-Gefen Team מצטרפים לקריאייטיב דיגיטל
משה בנימין |  11
עידן אלרום (צילום עמוד הפייסבוק של אלרום)
זרוע הדיגיטל של יהושע TBWA פותחת את השנה העברית החדשה עם שידוד מערכות. במשרד הפרסום הוחלט על מינוי חדש בכסא סמנכ"ל הדיגיטל אליו ייכנס עידן אלרום שהיה בתפקידו האחרון מנכ"ל אתר RAK, חברת אינטרנט להשוואת מוצרי צריכה פיננסיים מקבוצת גלובס. עם מינויו לתפקיד יוסט דודו דהן לתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל.
בנוסף מגייס המשרד 2 שחקני רכש חדשים בגזרת הקריאייטיב: חזקוש ישורון ואבישי קשת. ישורון מגיע ממשרד הפרסום טוויסטד ובמשרד מציינים כי הוא חתום על מספר מהלכי קריאטיב מצוינים ומחזיק בלוג שזכה פעמיים בתואר ה"בלוג ההומוריסטי הטוב ביותר". קשת הוא מנהל קריאטיב שמגיע ליהושע מ-GefenTeam, שבו היה אחראי על הובלת קמפיינים ללקוחות מובילים בשוק כגון: קוקה קולה, האוניברסיטה העברית, מוזס, תנובה ואחרים.
אלרום, המינוי הבכיר בגזרת הדיגיטל מילא מספר תפקידי שיווק בפלטפורמות מקוונות לפני RAK ובהם גם עסק בתחום האפליקציות. הוא בעל תואר במשפטים מהמכללה למנהל ומינויו לתפקיד אמור למקסם את פוטנציאל הנסיון שלו בתחומי בניית ויישום אסטרטגיות דיגיטליות, פיתוח מוצרים דיגיטליים,  ניהול קשרי לקוחות בכירים, אפיון, שיווק, ובניית צוותי עבודה אינטגרטיביים ועוד. במסגרת תפקידו יהיה אלרום אחראי על ניהול הפעילות הדיגיטלית, הטמעת גישות חדשות וכלי עבודה עדכניים.
עינת יוזנט-רביד, מנכ"ל יהושע / TBWA: "כניסתו של עידן אלרום לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל וכניסת אנשי קריאטיב מצוינים, מהווה הצהרת כוונות מבחינתנו, להוות שחקן מוביל ומחדש בתחום הדיגיטל ולאפשר ללקוחתנו ליהנות מיכולות ומכלים מתקדמים ביותר בתחום זה. המטרה הברורה של המשרד היא להוביל את שוק הפרסום במהלכים דיגיטליים קריאטיביים ואפקטיביים ביותר". 
עידן אלרום מסר: "אני שמח מאוד להצטרף למשפחת יהושע / TBWA ומתכוון להוביל את המחלקה להישגים חדשים בזירה הדיגיטלית ובכלל, ולהנחיל שיטות עבודה הניזונות מהמקורות המתקדמים בעולם - אותן נוכל ליישם עם לקוחות המשרד, כשותפים אמיתיים לדרך".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    עידן, בהצלחה - סוף סוף הדיגיטל ביהושע יעלה מדרגה (ל"ת)
    שי 10/2015/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    מאיה עוד שם ביהושע? (ל"ת)
    מיכאל 10/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    בטח דודו מתחרפן, הורידו אותו בדרגה
    אלמוני 10/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם מירן פחמן? למה עזב?
    סגור
  • 7.
    מינוי ראוי. אולי סוף סוף יבינו שצריך כוחות מבחוץ
    דניאל 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אלרום נשמע כמו בחירה טובה. במקום להביא פלצנים שהתבטלו על הגג של משרד אחר ועשו דיפלומה בלמכור אסקימו לקרחים (דהיינו ללקוחות), נשמע שמישהו שניהל גוף פיננסי-אינטרנטי ועסק במיזמים - יכול להביא סגנון קצת אחר. עולם הפרסום (עולם... בריכת שכשוך) המקומי זקוק לכמה רענונים כאלה. תקוו.
    סגור
  • אין ספק (ל"ת)
    אתה טיפש 10/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    נו באמת (ל"ת)
    מה ליהשוע ולדיגיטל? 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    לדבר על דיגיטל ולהיות חזק בדיגיטל זה 2007 (ל"ת)
    הרב בולשיט 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שיהיה להם בהצלחה
    אופטימיים 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2 דברים מניעים את המקום הזה - ניהול לקוח ומדיה. כל עוד הלקוחות שלהם לא מבינים דיגיטל ואין כסף במדיה אז לא יתנו להם לעבוד. מקווה להתבדות. ד"ש לדודו.
    סגור
  • 3.
    טייק 237
    שי 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שידוד מערכות? יהושע עושה שידוד מערכות בתחום הדיגיטל שלוש פעמים בשנה... זה תמיד נכשל ותמיד יכשל מהסיבה הפשוטה שהכל מתחיל מהראש. למשרד הזה אין dna של דיגיטל, הוא לא חושב דיגיטל ולא מאמין בדיגיטל.
    סגור
  • 2.
    ודודו עוד שם? (ל"ת)
    בושה 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הצהרת כוונות (ל"ת)
    בתחת שלי 10/2015/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור