שיווק ופרסום

בורסת הקריפטו ממשיכה את ההשקעות ב-NBA בעסקה מפלצתית חדשה

אחד המקומות האייקוניים בכדורסל העולמי מקבל שם חדש בתמורה לעסקת ענקת שאורכה 20 שנה. בורסת הקריפטו תקנה את הזכויות לשם של ההיכל בתמורה לסכום מטורף
מערכת ice | 
סטייפלס סנטר (צילום -MandarX- / Flickr)
אחרי 22 שנים בתור הסטייפלס סנטר, אחד המקומות האייקוניים ביותר בספורט מקבל שם חדש כחלק מעסקה ל-20 שנה בשווי של 700 מיליון דולר. Crypto.com תקבל לידיה את זכויות השם למקום החל מה-25 בדצמבר, כאשר לוס אנג'לס לייקרס תארח את ברוקלין נטס לתצוגת חג המולד השנתית של ה-NBA.
סטייפלס סנטר הוא ההיכל של הקבוצות מלוס אנג'לס ב-NBA, הספארקס של ה-WNBA והקינגס של ה-NHL. הקליפרס מתכננים לעבור ל-Intuit Dome שהחלה הבנייה שלו בשכונת אינגלווד בעיר לקראת שנת 2024. לפי הדיווחים, Intuit שילמה יותר מ-500 מיליון דולר עבור זכויות השם למקום הזה במשך 23 שנים.
AEG - שמחזיקה ב-L.A. Galaxy של Kings ו-MLS בנוסף להפקת אירועים כמו Coachella - מחזיקה ומפעילה את Staples Center. החברה קנתה בחזרהאת זכויות השמות מהקמעונאית של ציוד משרדי ב-2019.
Crypto.com היה פעיל בעולם הספורט השנה: היא הכריזה על שותפות גלובלית של חמש שנים בשווי 100 מיליון דולר עם פורמולה 1 ביוני, חתמה ביולי על הסכם מיתוג ל-10 שנים של 175 מיליון דולר עם UFC והשיגה שותפות רב שנתית עם הסרייה A באוגוסט.
בורסת הקריפטו שבסיסה בסינגפור אינה לבד. המתחרה, FTX, הסכימה לעסקת זכויות שמות של 135 מיליון דולר ל-19 שנים להיכל של מיאמי היט במרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה