קריירה ולימודים

חברת האגרוטק טראניס מודיעה על שורת מינויים חדשים

המינויים מגיעים לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס D מוצלח בסך 40 מיליון דולר
מערכת ice | 
בר ויינשטיין (צילום יחצ)
חברת האגרוטק טראניס (Taranis), הפועלת בתחום החקלאות המדייקת, ממשיכה להתרחב מודיעה על שורת מינויים בכירים בהנהלת החברה: רנדי שלטר הצטרף לחברה כסמנכ״ל מכירות צפון אמריקה; ג׳וש וייזמן מונה לסמנכ״ל תחום ה- Carbon Solutions and Regenerative Practices ודני גוזמן הצטרף כסמנכ״ל השיווק של החברה. מינויים אלה מגיעים לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס D מוצלח בסך 40 מיליון דולר.
רנדי שלטר הצטרף לטראניס כסמנכ"ל מכירות צפון אמריקה. ב-25 השנים האחרונות שלטר כיהן בתפקידי ניהול בכירים בתחום המכירות והשיווק בחברת קורטבה (Corteva), חברת הענק האמריקאית אשר משווקת זרעים ומוצרים להגנה על יבולים חקלאיים. בתפקידו בטראניס ינהל שלטר את גוף המכירות לשוק הצפון אמריקאי במטרה להמשיך את מגמת הגידול ללקוחות נוספים והרחבת השותפויות עם חברות אגרוכימיה.
 
ג'וש וייזמן הצטרף לטראניס כסמנכ"ל תחום ה- Carbon Solutions and Regenerative Practices. לג׳וש ניסיון של כ-25 שנה בחברות טכנולוגיה בהן הוביל קבוצות מוצר ופיתוח ותוכנה, ועבד צמוד עם לקוחות כדי להביא פתרונות ושירותי תוכנה לשווקים גלובליים. בתפקידו הקודם, כיהן וייזמן כסמנכ"ל פיתוח בחברת אקס ליבריס. בטראניס יוביל ג'וש את פיתוחו של מוצר חדש לשוק ה- Carbon בתחום החקלאות אשר יתמקד במדידה, אישור ודיווח של לכידת פחמן דו-חמצני (CO2) בקרקע.
דני גוזמן הצטרף לטראניס כסמנכ"ל שיווק. גוזמן מביא איתו ניסיון של מעל כ-15 שנה בשיווק תוכנות בעולמות ה-B2B, בדגש על תוכנות ענן (SaaS). ב-7 השנים האחרונות כיהן דני כדירקטור בכיר לשיווק בחברת אקס ליבריס. גוזמן ינהל בטראניס את קבוצת השיווק במטרה לקדם את מיתוג החברה בשוק האמריקאי, המשך ההתרחבות אצל לקוחות קיימים, ותמיכה בהשקת המוצר חדש של טראניס בתחום ה-Carbon Solutions.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה