קריירה ולימודים

שש קבוצות העפילו לגמר תוכנית ביוטק הדור הבא 3.0

במסגרת התחרות, בני ובנות נוער עם וללא מוגבלויות, מהחברה הערבית והיהודית, מפתחים יחד סטארט-אפים בעולמות הביו-טק והפארמה, בדגש על הנגשת תרופות ופתרונות רפואיים
מערכת ice | 
תוכנית ביוטק הדור הבא 3.0 (צילום אלעד מלכה)
שבוע שעבר התקיים אירוע הגמר של תכנית ביוטק הדור הבא 3.0, תוכנית ייחודית שמפעילה עמותת יוניסטרים בתמיכת חברת 'טבע' ובליווי עמותת נגישות ישראל, שבמסגרתה בני ובנות נוער עם וללא מוגבלויות, מהחברה הערבית והיהודית, מפתחים יחד סטארט-אפים במטרה בעולמות הביו-טק והפארמה, בדגש על הנגשת תרופות ופתרונות רפואיים.
במהלך האירוע הציגו הקבוצות את המיזמים שפיתחו במסגרת התוכנית בפני בכירים מעולמות העסקים והבריאות, אשר דירגו את המיזמים השונים ובחרו את המצטיינים ביותר. בין השופטים נמנים ד"ר אפרת ברון הרלב מנהלת בית חולים שניידר, פרופ' רונית סצ'י-פאינרו יו'ר המרכז לחקר הסרטן, אוניברסיטת תל אביב ודירקטורית בחברת טבע, פרופ' סיגל סדצקי, לשעבר ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, בית הספר לרפואה אוניברסיטת ת"א, קלמן שחם מייסד ושותף אלטשולר שחם, רוני צארום יו"ר ומייסד יוניסטרים, ליאור בונפיס נשיא פיליפס ישראל, פרופ' דוד מרגל המנהל הרפואי של בית החולים רפאל, עודד טל מנהל שותף בקלארידג' ישראל, בן גזית כהן מנכ"ל Headovations, , הסופר יונתן יבין, עו"ד דפנה מורביץ מנכ"לית ושותפה מייסדת 8400 – רשת הבריאות ועוד.
 
בתוכנית השנה השתתפו כ-150 בני נוער מכל רחבי הארץ, עם וללא מוגבלויות, מהחברה היהודית והערבית, מתוך הבנה כי הגיוון האנושי מעלה את רמת היצירתיות והפרודוקטיביות של המשתתפים בקבוצה, כמו גם להביא לחיבור בין בני הנוער ולהעניק הזדמנות שווה, ידע ומיומנויות מעולם התעסוקה החדש למגוון רחב של אוכלוסיות. חלק מבני הנוער המשתתפים בתוכנית הם ילדי עובדי חברת טבע מאתריה השונים ברחבי הארץ, בני ובנות נוער מהחברה הערבית ונוער עם מוגבלויות, רובם חניכי עמותת "בית הגלגלים".
במסגרת התוכנית, עובדי טבע ומתנדבים עסקיים נוספים, מלווים את בני הנוער במסעם לרכישת הידע והכלים להצלחה ולהשתלבות בעמדות בכירות בעולם העסקים והיזמות, בדגש על עולמות הבריאות והנגישות.
במהלך התוכנית נפגשה כל קבוצה אחת לשבוע עם מנטור, המנחה בתהליך פיתוח המיזם, משלב הרעיון ועד יישומו. את המיזמים בחנו השופטים ובחרו את המיזם המנצח.
ד"ר ערן הררי, מנהל המו"פ הייחודי הגלובאלי בטבע: "נגישות לטיפולים ולתרופות איכותיות, מתקדמות ובנות-השגה לכמה שיותר מטופלים, היא אחת מהאתגרים הגדולים של ימינו, ואף עומדת בליבת האסטרטגיה של טבע, שייעודה לשפר את חיי המטופלים, בריאותם ואיכות חייהם. אנו מאמינים שהקבוצות המגוונות והחוויות האישיות הייחודיות של משתתפי התוכנית, כל אחד ואחת מסביבה ומרקע שונה, תורמים רבות למציאת כיוונים ורעיונות חדשניים ויצירתיים לקידום פתרונות בתחום".
יפעת בכור, מנכ"לית עמותת יוניסטרים: "עמותת יוניסטרים דוגלת במתן שוויון הזדמנויות לכל בני ובנות הנוער בישראל ותוכנית ביוטק לוקחת את הרעיון הזה צעד אחד קדימה. מעבר למתן ידע וכלים ליזמות, שמנו לנו למטרה להקנות לחניכי יוניסטרים ערכים של עשייה למען הסביבה וקבלת האחר. אין לי ספק שהעבודה המשותפת של בני הנוער מעשירה אותם, תביא להגברת היצירתיות שלהם ותלמד אותם כבוד הדדי וסובלנות הלכה למעשה. תודה לחברת טבע ולעמותת נגישות ישראל על השותפות, הרצון והמאמץ להוביל לכך שכל בני הנוער בישראל יקבלו הזדמנות אמיתית להצלחה בחיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה