קריפטו

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם: לעזוב את ארה"ב

מייסד ומנכ"ל ביננס, בורסת הקריפטו המובילה בעולם, המליץ ליזמים בתחום שלו לברוח מארה"ב ולחפש מדינות אחרות, מאחר שהרגולטורים בארה"ב מתנכלים לטענתו ליזמים בתחום. אלו המדינות שהוא המליץ לעבור אליהם
יאיר מור | 
קריפטו (צילום vecteezy)
בורסת הקריפטו הגדולה בעולם לא מאמינה בעתיד התחום במדינה החשובה ביותר בעולם - כך אמר מייסד ומנכ"ל ביננס, צַ'אנְגְפֶּנְג גַ'אוֹ, בשיחת "טוויטר ספייס" שנערכה היום בניהולו. 
"אם אתם רציניים בקשר לפרויקט שלכם - מעבר למדינה חדשה כנראה לא יהיה דבר רע", הוא אמר, כאשר כדוגמאות ל"מדינות חדשות" הוא ציין את דובאי, בחריין וצרפת. לדבריו, בארה"ב "רוב הרגולטורים לפחות טוענים שהם מזמינים אנשים לדבר איתם, אבל אני לא בטוח כמה גישה הם באמת מאפשרים לאנשים - במיוחד יזמים עם פרויקטים חדשים חסרי מוניטין". הוא הזהיר יזמים במדינה כי "בהחלט תרצו לקבל עצות ממומחים - באופן בסיסי, עורכי דין שמבינים את המוצר שלכם - כדי להבטיח שלא ידרוך על קווים אדומים כלשהם". 
 
הדברים נאמרו לאחר שבימים האחרונים הראתה ארה"ב מגמה ברורה מאי פעם נגד קריפטו. בשבוע שעבר הגיעה הנציבות לניירות ערך ובורסות (SEC) לפשרה עם בורסת הקריפטו Kraken, שחייבה את האחרונה להפסיק להציע את שירותי הקריפטו הפופולאריים ביותר - 'חסכונות' צוברי ריבית - ולשלם קנס של מיליוני דולרים; והשבוע תבעה מחלקת השירותים הכלכליים של ניו-יורק את חברת הקריפטו Paxos כדי למנוע ממנה למכור את המטבע צמוד-הדולר של ביננס (BUSD). כל אחד מהאירועים הללו הוביל לירידות משמעותיות במטבעות הקריפטו, דווקא בתקופה שבה נראה היה שהם מתחילים להתאושש משורת פשיטות הרגל של 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה