תרבות ופנאי
ברק קלמנוביץ’ מונה למנכ"ל חברת PUSH: רשת המדיה החדשה מסתערת
חברת PUSH שייסד איציק פרזאן, עם מעל מיליון וחצי עוקבים מצטברים ברשתות החברתיות, נמצאת בעיצומה של מהפכה אסטרטגית. לאחר השקעת המיליונים של קרן ההון-סיכון BRM וחברת הטכנולוגיה והתוכן Forever Metaworld בבעלות מוטי שרף - רשת המדיה הישראלית עם מינוי נוצץ להנהלה בדמותו של מנכ"ל ynet לשעבר | בלעדי
רשת המדיה הישראלית הבאה יוצאת לדרך. ברק קלמנוביץ’, אחד ממנהלי הדיגיטל הבולטים בישראל, לשעבר מנכ"ל ynet ומי שהוביל במשך שני עשורים מהלכים מרכזיים בעיצוב שוק המדיה הדיגיטלית הישראלי, מונה לתפקיד מנכ"ל חברת PUSH, מותג החדשות המוביל בישראל בזירות הסושיאל.
מותג התקשורת והחדשות בזירות הסושיאל, PUSH, מפעיל את קהילת החדשות הגדולה, המעורבת והמשפיעה ביותר ברשתות החברתיות עם מעל מיליון וחצי עוקבים מצטברים בפלטפורמות השונות.
החברה נמצאת בבעלות המייסד והעורך הראשי איציק פרזאן, בשותפות עם קרן ההון-סיכון BRM מאשכולות ההשקעה המובילים בישראל, ועם חברת הטכנולוגיה והתוכן Forever Metaworld בבעלות מוטי שרף. החיבור בין הגופים נועד להצעיד את PUSH לשלב הבא לגוף מדיה טכנולוגי בינלאומי, המשלב עיתונות מהירה, מבוססת־שטח ואמינה, יחד עם יכולות הפצה, אנליטיקה ומוניטיזציה מהמתקדמות בעולם.
בכך, חברת PUSH נמצאת בעיצומה של מהפכה אסטרטגית שמטרתה ליצור תקשורת מבוזרת, טכנולוגית, מהירה ואמינה, המותאמת לאופן שבו הקהלים היום צורכים תוכן: וידאו ארוך ועמוק ב-YouTube, תוכן קצר ומהיר ב-Instagram וב-TikTok, ותוכן קהילתי ויומיומי בקבוצות וערוצי מסרים.
מי שייקח את המושכות בתפקיד המנכ"ל החדש, ברק קלמנוביץ', מגיע לתפקיד לאחר שצבר ניסיון בהובלת אחד מגופי התקשורת הגדולים בישראל בתקופה שבה המדיה הדיגיטלית שינתה את חוקי המשחק, לצד עשייה ענפה כיזם בתחום התוכן והטכנולוגיה. במסגרת תפקידו יתמקד בבניית מערכת תקשורת סופר מתקדמת, שבה המותג הוא המרכז, והפלטפורמות הן זרועות הפצה שונות המותאמות לקהלים שונים.
מוטי שרף. צילום: ערן לם
לדברי קלמנוביץ’: "חברת PUSH היא הזדמנות לייצר גוף תקשורת רחב, חדשני ומותאם לדפוסי הצריכה של הדור הנוכחי. בעולם כבר צמחו מותגים כמו LADbible באנגליה וPubity Group באירופה שהפכו לרשתות מדיה ענקיות, עם ורטיקלים שונים, ערוצי יוטיוב, קהילות ופעילות מסחרית רחבה. זה בדיוק הכיוון שלנו. הקהל כיום אינו צורך תוכן בפורמט אחד, אלא נע בין קצר לארוך, בין מהיר לעמוק ו-PUSH יהיה הבית שלו בכל אחד מהמרחבים האלה".
איציק פרזאן, מייסד PUSH והעורך הראשי הוסיף: "PUSH הוקמה מתוך הבנה שיש צורך דחוף במדיה יעילה, מדויקת ומהירה כזו שמתחברת ישירות לציבור ומספקת מידע בזמן אמת בלי רעשי רקע. מהיום הראשון סמכתי על הקהל שלנו, והוא הוכיח שיש ביקוש עצום למודל תקשורת חדש.
הכניסה של BRM, וכעת גם של ברק, היא מהלך אסטרטגי שמעניק לפלטפורמה שלנו עוצמה פיננסית, יכולות טכנולוגיות וגב ניהולי מהחזקים בישראל. יחד אנחנו בונים תשתית מדיה מתקדמת, עם יכולת צמיחה משמעותית בישראל ומחוצה לה. PUSH עוברת מסטארט־אפ חדשותי למערכת מדיה מלאה, עם שאיפה ברורה להוביל את שוק התוכן הדיגיטלי בישראל".
עוד ב-
מוטי שרף, מבעלי חברת הטכנולוגיה והתוכן Forever Metaworld: "המינוי של ברק הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב של קרן BRM, אחת מקרנות ההון סיכון הבולטות בישראל, שמטרתו שילוב טכנולוגיות מתקדמות בפלטפורמות החברתיות ומתוך מגמה לשכפל את המודל בעולם. העולם זז בקצב מהיר, והיכולת לחבר בין תוכן, טכנולוגיה ופלטפורמות מרובות היא כבר לא יתרון, היא תנאי בסיס. חיבור זה מוכיח כי טכנולוגיה ותוכן הם הכרחיים, בייחוד בעידן שבו מדי חודש מופיע חידוש טכנולוגי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



