תרבות ופנאי

בר רפאלי בקאט-פייט עם משפחת קרדשיאן? המפגש המפתיע נחשף

דוגמנית העל, בר רפאלי, הגיעה לשבוע האופנה בניו-יורק עם אור לוזון, הבת של עמוס לוזון, והתיישבה מאחורי האויבת שלה קורטני קרדשיאן
מערכת ice | 
בר רפאלי קורטני קרדשיאן (צילום אינסטגרם אור לוזון)

בר רפאלי הגיעה לשבוע האופנה בניו יורק וישבה גב אל גב עם קורטני קרדשיאן. כריס ג'נר וקייט מוס ישבו לא רחוק ממנה. לתצוגת האופנה של טומי הילפיגר הגיעה עם אור לוזון, הבת של עמוס לוזון. בסטורי שפרסמה לוזון היא סיפרה: "כריס ג'נר ישב כמה כסאות לידינו, קייט מוס היתה כמעט בגבנו אבל בסוף קורטני קרדשיאן חלקה גב עם ברבור". היא הוסיפה: "ואז התחיל האיוונט וגשם זלעפות על הראש של כל הדוגמנים, וכולנו השקענו באיפור שיער העיקר".
 


קצת רקע, ב-2019 חברת קרולינה למקה שבבעלות קבוצת קסטרו סיימה את ההתקשרות עם קים קרדישאן אחרי שנה, למרות שהחוזה המקורי שנחתם עם הכוכבת היה לתקופה של שנתיים. הפרידה היתה לאחר שקרדשיאן הבריזה מאירועי השקה, מפגשי מעריצים וקידום מכירות של המותג בישראל והשאירה את השותפה בחברה והפרזנטורית בר רפאלי להתמודד עם השמועות על נתק בין השתיים.


כזכור, במהלך ראיון לישראל בידור, דוגמנית העל בר רפאלי חטפה התקף חרדה לאחר שנשאלה אם תרשה לליב, בתה בת ה-6, לפתוח חשבון טיקטוק. היא אמרה: "מקודם אמרתי שאני לא אדם שחווה התקפי חרדה, אבל הנה הוקל וזה מינורי. אם הילדות שלי יאמרו שהן רוצות להיות דוגמניות, אני אתמוך בהן, אבל טיקטוק ספציפית, יש לי קצת בעיה עם זה".
 


גם קורטני קרדישאן עמדה במרכז סערה בחודש שעבר לאחר שעודדה את בתה פנלופה דיסיק בת ה-10 להעלות סרטון בטיקטוק ובו הראתה את שגרת האיפור שלה. הגולשים תקפו את קורטני על כך שנתנה לבתה לפרסם סרטון כזה בגילה המוקדם. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה