דיגיטל וטק

דירוג יוטיוב השבועי: עדן בן זקן מככבת, ומה עם נועה קירל?

הטבלה השבועית של השירים המואזנים ביוטיוב לא מראה כמעט אף שינוי - אבל פרט אחד מגלה שזה הולך להשתנות בגדול, עם פריצת ענק לאחת הזמרות האהובות במדינה
יאיר מור | 
נועה קילר (צילום אוהד רומנו)
מבט שטחי ברשימת השירים הישראלים המואזנים ביותר ביוטיוב בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון עלול להטעות: ארבעת הגדולים נשארו בדיוק כפי שהיו בשבוע שעבר, ורק במקום החמישי התברג שיר חדש - אבל לאחר פרסום הנתונים קרה משהוא שהבהיר שהשבוע הזה מסתמן מהפך בטבלה.

כפי שניתן לראות בטבלה, במקום הראשון נמצא "מועבט" של עדן בן זקן ואיתי גלו עם ירידה של קצת יותר מ-6% בכמות הצפיות, במקום השני שוב עדן בן זקן עם "ברחובות של תל אביב" שירד בכמעט 10.5% בכמות הצפיות, במקום השלישי "פרצופים" של עומר אדם שמספר הצפיות השבועי בו ירד רק באחוז ובמקום הרביעי "בית משוגעים" של רן דנקר שירד ב-2.2%. 
במקום החמישי התמקם הלהיט החדש של נועה קירל ואילן פלד, "טרילילי טרללה", שהשיג לפי הנתונים שפורסמו 677,000 צפיות - אלא שהנתון הזה היה כנראה נכון ליום חמישי בצהריים, שלושה ימים לאחר עלייתו באוויר. בסוף השבוע הוא זינק ליותר מ-5 מיליון צפיות - מה שאומר שנכון לרגע זה יש לו כבר יותר צפיות מלכל ארבעת השירים שלפניו יחד. לכן, קשה לדמיין תרחיש שבו נועה קירל לא תעפיל למקום הראשון השבוע. 
מצב דומה ניתן לראות ברשימת האמנים הנצפים בישראל בשבוע האחרון:אייל גולן עדיין מוביל עם 4.86 מיליון צפיות, עדן בן זקן במקום השני עם 3.95 מיליון, עומר אדם במקום השלישי עם 3.75 מיליון, עדן חסון ברביעי עם 3.28 מיליון ואיתי לוי בחמישי עם 2.11 מיליון. אבל במקום השישי, בקפיצה ענקית משבוע קודם לכן, נמצאת - איך לא - נועה קירל, עם 1.63 מיליון צפיות, מספר שכאמור צפוי לנסוק השבוע משמעותית ומן הסתם להביא אותה לכל הפחות לתחרות צמודה מול אייל גולן, אם לא לפער משמעותי על פניו, בשבוע הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה