דיגיטל וטק

המתחרה האמריקאית של גט מתחילה להתחרות בטלגראס

אחת מחברות התחבורה הגדולות בעולם הודיעה על כניסה לתחום מפתיע: סמים קלים. איך זה יעבוד בלי שהנהגים יתמסטלו מהחומרים בדרך?
מערכת ice | 
קניית קנאביס / מריחואנה (צילום jcomp / freepik)
אובר, המתחרה הגדולה ביותר בשוק שבו פועלת גם גט הישראלית, הודיעה היום על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם, בינה לבין רשת חנויות מוצרי עישון, במטרה לאפשר הזמנות של סמים קלים מהבית דרך אפליקציה באופן חוקי וממוסד.
שיתוף הפעולה שהוכרז יתקיים בין הסניף הקנדי של Uber Eats, חטיבת משלוחי האוכל של אובר, לבין Tokyo Smoke, רשת חנויות ציוד עישון בקנדה. משתמשי אפליקציית הזמנת המזון באונטריו, אחת משש הערים המרכיבות את מטרופולין טורונטו, יוכלו לבצע חיפוש של קנאביס או שמה של הרשת, ולאחר אישור גילם יקבלו את תפריט הצמחים שהסניף הקרוב אליהם מציע. על מנת לוודא שהלקוחות הם צרכנים חוקיים של סמים – מה שבקנדה דורש להיות בגיל 19 ומעלה – החומרים לא יישלחו, והרוכשים ייאלצו להגיע לסניף הקרוב של Tokyo Smoke כדי להציג תעודת זהות ולקחת את החומרים, שיהיו מוכנים תוך שעה מרגע ההזמנה.
שתי החברות ציינו שלמרות שקנאביס הפך לחוקי בקנדה כבר ב-2018, עד היום השוק השחור שלו עדיין מהווה 40% ממכירות הקנאביס הלא-רפואי במדינה. עתה, הן מקוות כי שיתוף הפעולה שיקל על ההזמנה ימשוך צרכנים נוספים להזמין את הקנאביס שלהם באופן חוקי.
שיתוף הפעולה עשוי גם להוות אות פתיחה לשיתופי פעולה דומים במדינות נוספות. מנכ"ל אובר, דארה חוסרושאהי, אמר בתחילת השנה כי ייתכן שהחברה תבצע משלוחי סמים קלים בארה"ב אם הם יוכרזו חוקיים על ידי הממשל הפדרלי. כרגע הם חוקיים בכ-33 מתוך 50 המדינות בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה