דיגיטל וטק

אילון מאסק מעורר סערה: "טוויטר עלולה להיכשל"

אילון מאסק פרסם כי הרשת החברתית X לשעבר טוויטר, יכולה להיכשל ושינוי השם עשוי שלא לעזור לרשת להצליח, למרות זאת אמר כי ינסה להצליח ככל האפשר, זאת לאחר שרכש בשנה שעברה את הרשת החברתית המצליחה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)

אילון מאסק צייץ ברשת X, לשעבר טוויטר כי הרשת החברתית אותה רכש בשנה שעברה ושינה את שמה לפני חודש, יכולה להיכשל. למרות זאת אמר מאסק כי ינסה להצליח ככל האפשר.
 

מאסק צייץ ברשת החברתית: "האמת העצובה היא שאין רשתות חברתיות גדולות כיום, אנחנו עלולים להיכשל כפי שחזו אבל ננסה כמיטב יכולתנו על מנת להצליח". מאז רכש מאסק את החברה בשנה שעברה, הוא פיטר את רוב העובדים, ולפני חודש אף שינה את שמה של הרשת ומיתג מחדש את הרשת החברתית. הוא אף הטיל מגבלות על מספר הציוצים שמשתמשים יכולים לראות. מאסק אף עורר זעם בקרב משתמשי הרשת כאשר הודיע על הסרת כפתור החסימה מהרשת, המאפשר למשתמשים לבחור מי יזכה לראות את הציוצים ויזכה לקיים אינטרקציה עם אותו משתמש.
 


שינויים אלה גרמו לרבים ממשתמשי טוויטר לעבור לרשתות חברתיות, ביניהם ת'רדס המתחרה אותה הקים מארק צוקרברג. מאסק אף איים לתבוע את צוקרברג בטענה ששכר שירותיו של עובד טוויטר לשעבר שחשף את הסודות המסחריים של הרשת, מטא הכחישה את הטעות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה