בחירות 2022

ליברמן לנתניהו: "תמשיך לדבר ואנחנו נמשיך לעשות"

שר האוצר ויו"ר ישראל בתינו מצטרף למתקפה החזיתית של "גוש השינוי" על התכנית הכלכלית של נתניהו לאחר שכבר ביקרו אותה בחריפות "יש עתיד" ו"כחול לבן - תקווה חדשה"
דוד זולדן |  4
אביגדור ליברמן, ביבי נתניהו (צילום מסך קשת 12, חיים צח לע''מ)
שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כשנתניהו‬ הפך לרה״מ ב-2009 יוקר המחיה כאן היה כמו הממוצע של ה-OECD, כשסיים, היינו המדינה השנייה היקרה בעולם, עם גרעון 10.5% ואבטלה 9.2%, עכשיו הוא מביא תכנית כלכלית? מטריד לחשוב מה יהיו התוצאות. התחלנו לתקן את מה שהשאיר, בזכותנו אין גירעון ואבטלה. תמשיך לדבר ואנחנו נמשיך לעשות".
כאמור, עיקרי התוכנית הכלכלית של הליכוד כפי שהוצגה היום על ידי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כוללת 3 תנאים להצלחה: ממשלה יציבה, הובלה אישית של ראש הממשלה, תוכנית חירום זמנית ולא פופוליסטית. מרכיבי יסוד בתוכנית: בלימת עליית המחירים + הפחתת מיסים. בלימת עליית המחירים: הפחתת מחירים מיידית על מחוללי האינפלציה: הורדת מחיר החשמל, מחיר הדלק, מחיר המים והקפאת תעריפי הארנונה לשנה. הורדת מחירי המזון באמצעות הורדת מיסים ומכסים.
הפחתת מיסים: הורדת מס ההכנסה על ידי ריווח נוסף של מדרגות המס והגדלה נוספת של נקודות הזיכוי + תגבור מס הכנסה שלילי + הפחתת מס חברות לטובת עידוד צמיחה והכנסה. מקורות מימון התוכנית: שימוש בעודפי מיסים + ייעול המגזר הציבורי. בעניין הדיור: הנפקת אג״ח ממשלתי שצמוד למחירי הדיור (הורדת ביקושים) + קיצור הזמן לקבלת היתרי בנייה + מודל ״אכיפה בדיעבד״ (קודם בונים, אח״כ מקבלים אישורים) + סבסוד קרקע לבנייה עבור זוגות צעירים + תקצוב תשתיות תומכות לפני הבנייה. שיטת מקל וגזר מול הקבלנים - אם יחזיקו קרקעות ולא יבנו - יקבלו מקל.
אם יבנו מהר - יקבלו גזר. בעניין חינוך: הליכוד מתחייב להביא חינוך חינם לילדים בגילאי 0-3. זה יוזיל את העלות למשפחה בעשרות אלפי שקלים. זה מצמיח את המשק ויאפשר לבן או בת הזוג לצאת לעבודה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עבריין רוסי אנטישמי
    יהודי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבריין רוסי אנטישמי אתה גם נמאסת על הרוסיים
    סגור
  • 3.
    המנגנון היחיד שעדיין פועל אצל ביבי
    ח״ן 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מנגנון הברברת שלו…כל מרכיבי ה״תוכנית״ שלו כבר מבוצעים ונעשים בגוש השינוי - הוא שוב הולך לגנוב קרדיט - כי אין לו מה להציע - לוזר!
    סגור
  • 2.
    ליברמן אתה הרסתה את הכלכלה בישראל אתה לא מבין (ל"ת)
    טל 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ליברמן, אתה התחלת את הבית משוגעים של עליות המחירים.אתה
    אלי 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכפלת את מחירי המשקאות, מה אתה מצפה? ששאר היצרנים ישארו אדישים? טעית ובגדול. מה עם המס על הוודקה והחזיר? אני מחכה.
    סגור