בחירות 2022

"תנו כוח לבן גביר והתהליכים יתממשו בצורה מזוויעה"

ח"כ יאיר גולן שוב מזהה תהליכים: לפני שש שנים, במדי סגן הרמטכ"ל, טען בנאומו המפורסם כי הוא מזהה בחברה הישראלית "תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה". כעת הוא חוזר לאותו נאום ומנסה למנף אותו
מערכת ice |  1
יאיר גולן, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל)
ח"כ יאיר גולן המתמודד על ראשות מרצ מול זהבה גלאון פרסם היום ציוץ שתוקף (איך לא) את ח"כ איתמר בן גביר, ומתכתב עם "נאום זיהוי התהליכים" המפורסם של גולן מלפני שש שנים, עת היה עדיין סגן הרמטכ"ל.
בציוצו היום בטוויטר כתב גולן: "על זה הבחירות. תנו לו כוח לבן גביר, ותראו איך התהליכים עליהם דיברתי לפני שש שנים, הולכים ולובשים צורה מזוויעה בעתיד הקרוב. חייבים שמאל ציוני גאה מול הרוע!".
הוא ענה לציוץ קודם של ח"כ בן גביר שזו לשונו: "כשנרכיב את הממשלה אני אקדם את חוק הגירוש שיגרש מכאן כל מי שפועל נגד מדינת ישראל לחיילי צה"ל. זורקי אבנים ובקבוקי תבערה על חיילים יגורשו מכאן. מי שפועל נגד המדינה כמו עופר כסיף יגורשו. אולי לאירופה, צריך שם ידיים עובדות".
 
 בטקס יום השואה שהתקיים בשהת 2016 במכון משואה בתל יצחק אמר סגן הרמטכ"ל דאז גולן בין השאר: "השואה חייבת להוביל אותנו לחשיבה על אודות חיינו הציבוריים, ועוד יותר מכך, היא חייבת להוביל את כל מי שיכול, ולא רק את מי שרוצה, לשאת באחריות ציבורית. כי אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל, ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה, ומציאת עדות להם כאן בקרבנו בשנת 2016".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה לא ברור נכון מקומם של רוצחי יהודים על משפחותיהם
    אבי 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל מעבר לגבול ומי שרוצה לחיות לפי כללי החוק הישראלי יכול להמשיך לחיות בקירבנו
    סגור